Crazy Joe Davola Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Mitt ble sendt idag fra play.com også. Gleder meg nå, endelig kommer DSen i bruk igjen. Og at det har minst 15 timers spilletid er også herlig. Er så mange spill som er over på et øyeblikk. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 når kommer gamer.no sin anmeldelse? Ser den fikk 9/10 hos gamereactor.. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ingen som har prøvd dette spillet ennå? Jeg venter på mitt fra play.com . Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Oh my, dette skal bestilles. Gleder meg til å ta fram DS-en igjen! (og til å høre hva folk synes ) Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Spillet er FANTASTISK!!! Eneste er at jeg fikk det paa torsdag, og er ferdig med det naa... Har vel spilt en 12-13 timer, men har langt fra komt gjennom "hele" spillet (tenker paa alle extraoppdragene) Det er anbefalt paa sitt beste! Naa venter jeg bare paa MadWorld Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Spillte spillet i 2 timer, så gjikk jeg over til chrono trigger igjen. Likte ikke spillet :< Men vell og merke at jeg ikke er noe særlig fan av gta spillene. Men regner med at dette er god underholdning for gta fans på farta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen som begynner og få sitt fra play.com? venter forstatt på mitt, håper på at det komemr i dag eller i morgen. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Fikk mitt på Tirsdag fra Play. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Virker som ett bra førsteinntrykk dette ja! Dro frem ds'n idag, etter at jeg gikk til anskaffelse av dette og det nyeste pokemon! Nå kan den nok bli brukt i noen timer vil jeg tro! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Fikk mitt eksemplar idag, nå venter jeg bare på dsi som kommer på fredag.hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Da har eg starta Spillet, og merker med engang at dette er kvalitet! Ser frem til mange timer med dette Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hadde dette med på toget til Oslo i helga - turen til Oslo har aldri gått så fort før! Minner meg sykt om gamle dager med GTA2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Må si eg liker det nye systemet med at man kan få politibilene til og krasje og da miste wanted level. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Den dagen jeg skaffer Nintendo DS tilbake da er det vel en selvfølge jeg skal ha dette spillet ikke sant? Lenke til kommentar
Nimenoz_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Den dagen jeg skaffer Nintendo DS tilbake da er det vel en selvfølge jeg skal ha dette spillet ikke sant? Selvfølgelig. Det beste spillet til DS by far. Selv synes jeg dette er helt "oppi der" med GTA IV, Vice City og San Andreas, og det er ikke verst å kunne sammenligne seg med store konsollspill når du selv er laget til en liten håndkonsoll. Havner nok absolutt på topp 3-lista over gode spill dette året. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 of course it had to be a economic crisis, the wery same week that GTA IV came out for nintendo DS! Cartman er oppgitt, i den nyeste episoden.. må si jeg skjønner han godt... Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Fikk mitt eksemplar i går, og må bare si ELSK!! Jeg har aldri spilt de andre GTA spillene før, mest på grunn av at jeg aldri har eid en Playstation og jeg har ikke trodd at GTA-serien var noe for meg... Men dette spillet er pokker meg konge. Noe av det morsomste er Drug Dealing delen... Jeg spilte sikkert spillet i 8-9 timer strekk i går, og brukte sikkert 3-4 av disse på å bare gå rundt og kjøpe og selge dop fra og til diverse dealere rundt om i byen. I tillegg tjener du vilt mye penger på dette i forhold til f.eks. ambulanse-tjeneste eller som taxi-sjåfør. Det som også er utrolig stilig er at alle steder i byen ser forskjellig ut. Jeg trodde at mye skulle bli likt, men alt er så gjennomført og bra at jeg nesten får gåsehud. Rundt om i byen vil du også møte forskjellige vanlige mennesker som ikke har noen direkte kontakt med hovedhistorien eller gjengene, men som du allikevel kan utføre morsomme små-oppdrag for som er både underholdende og artige på hver sin måte. Noe som jeg synes er litt negativt er at kartet på den nederste skjermen er i litt liten målestokk. Jeg må støtt og stadig trykke på GPS-en for å se på kartet hvor i all verden jeg befinner meg i byen. I tillegg er det kanskje LITT for lett å tjene penger på å selge og kjøpe dop, men men... Har spilte en god del timer nå, og er bare 14,5 %. Nå må ejg tilbake og spille Anbefaler dette spillet på det varmeste til alle DS-eiere! Endret 5. april 2009 av Einherjar Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ikke snakk så bra om det, vær så snill.. lommeboken ser irritert ut allerede Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vel... Skal ikke prøve å friste noen... Men jeg synes i hvert fall dette spillet er kanskje det spillet jeg har hatt det mest morro med på DS-en, og er en god grunn til å skaffe seg en DS i det hele tatt. Det beste er at jeg betalte bare 180 kroner, PLAY.com <3<3<3 Lolz, fikk spillet i går, og har allerede spilt i snart 17 timer og har bare 20,72 % complete Jeg må skaffe meg et liv.. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Helt klart et av de beste spillene på DS på en stund. Har faktisk mer moro med dette enn GTA 4 på 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå