Gå til innhold

GTA- Chinatown Wars (DS)

Gjest Slettet-o2Xgh2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er FANTASTISK!!! Eneste er at jeg fikk det paa torsdag, og er ferdig med det naa... Har vel spilt en 12-13 timer, men har langt fra komt gjennom "hele" spillet (tenker paa alle extraoppdragene) Det er anbefalt paa sitt beste! Naa venter jeg bare paa MadWorld :D

Lenke til kommentar

Spillte spillet i 2 timer, så gjikk jeg over til chrono trigger igjen. Likte ikke spillet :< Men vell og merke at jeg ikke er noe særlig fan av gta spillene. Men regner med at dette er god underholdning for gta fans på farta

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Noen som begynner og få sitt fra play.com?

venter forstatt på mitt, håper på at det komemr i dag eller i morgen.

Lenke til kommentar
Den dagen jeg skaffer Nintendo DS tilbake da er det vel en selvfølge jeg skal ha dette spillet ikke sant? :D

Selvfølgelig. Det beste spillet til DS by far. Selv synes jeg dette er helt "oppi der" med GTA IV, Vice City og San Andreas, og det er ikke verst å kunne sammenligne seg med store konsollspill når du selv er laget til en liten håndkonsoll. :) Havner nok absolutt på topp 3-lista over gode spill dette året.

Lenke til kommentar

Fikk mitt eksemplar i går, og må bare si ELSK!! Jeg har aldri spilt de andre GTA spillene før, mest på grunn av at jeg aldri har eid en Playstation og jeg har ikke trodd at GTA-serien var noe for meg... Men dette spillet er pokker meg konge.

Noe av det morsomste er Drug Dealing delen... Jeg spilte sikkert spillet i 8-9 timer strekk i går, og brukte sikkert 3-4 av disse på å bare gå rundt og kjøpe og selge dop fra og til diverse dealere rundt om i byen. I tillegg tjener du vilt mye penger på dette i forhold til f.eks. ambulanse-tjeneste eller som taxi-sjåfør.

Det som også er utrolig stilig er at alle steder i byen ser forskjellig ut. Jeg trodde at mye skulle bli likt, men alt er så gjennomført og bra at jeg nesten får gåsehud. Rundt om i byen vil du også møte forskjellige vanlige mennesker som ikke har noen direkte kontakt med hovedhistorien eller gjengene, men som du allikevel kan utføre morsomme små-oppdrag for som er både underholdende og artige på hver sin måte.

Noe som jeg synes er litt negativt er at kartet på den nederste skjermen er i litt liten målestokk. Jeg må støtt og stadig trykke på GPS-en for å se på kartet hvor i all verden jeg befinner meg i byen. I tillegg er det kanskje LITT for lett å tjene penger på å selge og kjøpe dop, men men...

Har spilte en god del timer nå, og er bare 14,5 %. Nå må ejg tilbake og spille :) Anbefaler dette spillet på det varmeste til alle DS-eiere!

Endret av Einherjar
Lenke til kommentar

Vel... Skal ikke prøve å friste noen... Men jeg synes i hvert fall dette spillet er kanskje det spillet jeg har hatt det mest morro med på DS-en, og er en god grunn til å skaffe seg en DS i det hele tatt. :) Det beste er at jeg betalte bare 180 kroner, PLAY.com <3<3<3

Lolz, fikk spillet i går, og har allerede spilt i snart 17 timer og har bare 20,72 % complete :D Jeg må skaffe meg et liv.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...