Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nå nermer det seg for GTA Chinatown Wars til DS. Har dere noe tru på at det blir noe bra? tenker og bestille det fra play til en sum av rundt 180kr. Bare diskuter i vei Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg tror det blir dritkult, gleder meg. Lenke til kommentar
Fauskeguten_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er urettferdig at det ikke kommer på wii:( Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bestilte det selv her om dagen =) Det fikk toppscore av GR på previewen de hadde her om dagen, så velger å stole på de. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 vurderer en DS men hvilken er best?? den vanlige,DSlite eller er det best og vente til den DSen nye kommer?? tenker mest på utvalg av spill. noen råd?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vill tro det er best og vente på den nye. skal vist komme eksklusive spill til den nye DSen. Er spent på hvordan styringen blir på GTA DS. Lenke til kommentar
Nimenoz_InnleggNO Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gleder meg som en liten unge, og lurer også på hvordan styringa blir, samme som Skogslik. Kan bli en veldig interessant håndholdt tittel! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Virker som gamle fans får det de har savnet i de senere spilla, humor og mindre realisme. Men samtidig så vil vel det spillet her sannsynligvis mangle det som har gjort de senere spilla så bra: den fantastiske dialogen og historien... Hmm... Endret 23. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dette blir jo et soleklart kjøp. Et av få DS-spill jeg vil ha, og når play.com har en fantastisk pris på det i tillegg var det et enda lettere valg Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Satser på at det er relativt likt 2ern, som etter min mening er det beste spillet i serien. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan bli moro med et helt nytt 2D (*kremt 3D*) GTA sett ovenfra. Får håpe på humoren og crazy oppdrag fra de tidligste spillene =) Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tror ikke dette kommer til å selge så bra, majoriteten av DS eierne har jo vist at de heller kjøper Imagine Babysitter enn Chrono Trigger her tilands... Personlig tror jeg det kommer til å bli skikkelig fett, det ser veldig bra ut! Det seg også ut til å kunne bli bedre enn PSP versjonene som ikke har kommet med noe nytt i serien. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det var veldig mange som ikke likte overgangen fra 2D til 3D, og nå får de endelig muligheten til å oppleve et godt gammeldags GTA igjen. Tror nok mange kommer til å bli overrasket over å bra Chinatown Wars kommer til å selge. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg kjenner at jeg gleder meg til dette spillet ja. Det høres ut som om at Rockstar har klart å ta i bruk funksjonene til DS på en fornuftig måte, og det er alt jeg ber om når det gjelder DS-spill. Salgsmessig tror jeg at det vil bli en suksess, men det vil sikkert ikke nå opp til Liberty City Stories(5 mill). Det har blitt solgt bra med tradisjonelle spill til DS, men spill med 18 års aldersgrense er ikke akkurat hverdagskost for maskinen. Med god reklame og distribusjon kan det kanskje snike seg opp mot 3 mill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Spillet fikk 9,5 på IGN.com. Glad jeg har forhåndsbestillt, dette blir gøy http://ds.ign.com/articles/962/962778p1.html Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Flere scores: IGN: Gamepro: 5/5 Eurogamer: 10/10 Games radar: 10/10 Gameplayer: 9.5/10 Game informer: 9.3/10 IGN AU: 9.3/10 IGN UK: 9.2/10 CVG: 9.2/10 1up: A- Gamespy: 4.5/5 Metacritic: 95/100(etter 13 anmeldelser) Gamerankings: 94/100(etter 8 anmeldelser) Jeg hadde en anelse om at det ville bli bra, men ikke SÅ bra. Dette her må bestilles så snart som mulig. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Woho - fikk nettopp beskjed fra PLAY at spillet er postet. Da er det her innen en uke =) "Glær mæ" =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Veldig gode anmeldelser ja! Bestemte meg for og vente med og bestille det til eg såg noen anmeldelser, så bestiller det fra play.com nå! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Trangen etter en DS merkes godt nå. At dette skal få like gode kritikker som GTA IV viser hvordan alle mulighetene ved maskinvaren er utnyttet til deres fulle potensiale. Nintendo og R* må ha hatt ett kjempesamarbeid! Endret 17. mars 2009 av Laland utdypte Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Man kan alltid stole på at rockestjernene gjør jobbene sine ordentlig, så det kom ikke som noe sjokk. Men gledelig nyhet alikevel. Eneste problemet er å få tid til å spille dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå