Gå til innhold

GTA- Chinatown Wars (DS)

Gjest Slettet-o2Xgh2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-o2Xgh2

Nå nermer det seg for GTA Chinatown Wars til DS.

Har dere noe tru på at det blir noe bra? tenker og bestille det fra play til en sum av rundt 180kr.

Bare diskuter i vei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-o2Xgh2

Vill tro det er best og vente på den nye. skal vist komme eksklusive spill til den nye DSen.

Er spent på hvordan styringen blir på GTA DS.

Lenke til kommentar

Virker som gamle fans får det de har savnet i de senere spilla, humor og mindre realisme. Men samtidig så vil vel det spillet her sannsynligvis mangle det som har gjort de senere spilla så bra: den fantastiske dialogen og historien... Hmm...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Tror ikke dette kommer til å selge så bra, majoriteten av DS eierne har jo vist at de heller kjøper Imagine Babysitter enn Chrono Trigger her tilands... Personlig tror jeg det kommer til å bli skikkelig fett, det ser veldig bra ut! Det seg også ut til å kunne bli bedre enn PSP versjonene som ikke har kommet med noe nytt i serien.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner at jeg gleder meg til dette spillet ja. Det høres ut som om at Rockstar har klart å ta i bruk funksjonene til DS på en fornuftig måte, og det er alt jeg ber om når det gjelder DS-spill.

Salgsmessig tror jeg at det vil bli en suksess, men det vil sikkert ikke nå opp til Liberty City Stories(5 mill). Det har blitt solgt bra med tradisjonelle spill til DS, men spill med 18 års aldersgrense er ikke akkurat hverdagskost for maskinen.

Med god reklame og distribusjon kan det kanskje snike seg opp mot 3 mill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flere scores:

IGN:

Gamepro: 5/5

Eurogamer: 10/10

Games radar: 10/10

Gameplayer: 9.5/10

Game informer: 9.3/10

IGN AU: 9.3/10

IGN UK: 9.2/10

CVG: 9.2/10

1up: A-

Gamespy: 4.5/5

Metacritic: 95/100(etter 13 anmeldelser)

Gamerankings: 94/100(etter 8 anmeldelser)

Jeg hadde en anelse om at det ville bli bra, men ikke SÅ bra. Dette her må bestilles så snart som mulig. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Veldig gode anmeldelser ja! Bestemte meg for og vente med og bestille det til eg såg noen anmeldelser, så

bestiller det fra play.com nå!

Lenke til kommentar

Trangen etter en DS merkes godt nå. At dette skal få like gode kritikker som GTA IV viser hvordan alle mulighetene ved maskinvaren er utnyttet til deres fulle potensiale. Nintendo og R* må ha hatt ett kjempesamarbeid! :)

Endret av Laland
utdypte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...