overagnar_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 SMD: Ultimate Collection kom forhåpentligvis ut overalt i Europa i dag (Hvertfall i følge Wikipedia og Video Game Watchdog), jeg har riktignok ikke fått det enda, men det ble sendt fra Play den 17. så jeg har det nok snart. Dette er en samling med rundt 40 spill fra Genesis/Mega Drive-tiden og de har tilogmed tatt seg bryet med å finpusse på spillene så de nå er i 720p. Listen med spill: Alex Kidd in the Enchanted Castle Alien Storm Altered Beast Beyond Oasis Bonanza Bros. Columns Comix Zone Decap Attack starring Chuck D. Head Dr. Robotnik's MBM Dynamite Headdy Ecco the Dolphin & Ecco II: The Tides of Time E-SWAT Fatal Labyrinth Flicky Gain Ground Golden Axe I, Golden Axe II & Golden Axe III Kid Chameleon Phantasy Star II, Phantasy Star III: Generations of Doom & Phantasy Star IV: The End of the Millennium Ristar Shining in the Darkness Shining Force & Shining Force 2 Shinobi III: Return of the Ninja Master Sonic 3D Blast, Sonic and Knuckles, Sonic Spinball, Sonic The Hedgehog, Sonic The Hedgehog 2 & Sonic The Hedgehog 3 Streets of Rage, Streets of Rage 2 & Streets of Rage 3 Super Thunder Blade Vectorman & Vectorman 2 Som en liten bonus er det også med Trophies og Achievements Selv gleder jeg meg som bare rakkern til å hyle til TVen fordi jeg dør i Sonic hele tiden. Er det noen av dere som har kjøpt/skal kjøpe det? Og isåfall, dere som allerede har kjøpt det; er det GØY? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Fra play? får en saftig moms ++ tillegg du da... 360 eiere er jo kjent med flere av disse titlene i 720p og Achievements og vet jo hva man får.....Gode gamle klassikere Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Fra play? får en saftig moms ++ tillegg du da... Neida, det tar en liten snartur innom min søster først. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 hmm... vurderer å kjøpe denne pakken bare pga phantasy star spillene pga at jeg aldri har hatt sjangsen til å få spille de. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Papillon_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 hmm... vurderer å kjøpe denne pakken bare pga phantasy star spillene pga at jeg aldri har hatt sjangsen til å få spille de. Er det verdt det? Lett! Og det bare for nr.4! Nr.2 og 3 er sikkert gode de også men fikk ikke helt "taket" på de, så jeg ga meg noen få timer ut. 4'ærn runna jeg 3 ganger i mine yngre dager. En personlig favoritt blant jrpg'ene fra den konsoll-generasjonen. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Takker for tipset papillon. Kommer sikkert til å bestille jeg og nå Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tror jeg har de fleste av disse i originalformatet allerede (har ca 300 SMD spill i spillhylla), men jeg er addicted to SEGA, så må nok ha denne også Mye av de samme spillene som Megadrive Collection på PS2, ser jeg, men med noen flere denne gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå