Kjeksmestern Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Bestilte meg for litt siden en N64 fra ebay.de, pakken kom idag og var ganske gira når jeg kobla til. Alt virka som det skulle helt inntil jeg finner ut at det ikke kommer noe lyd eller bilde fra konsollen. Den lyser rødt på forsida slik den skal når jeg skrur den på, Mario 64 står i, men ingen lyd eller bilde kommer. Har prøvd å bruke AV-kabelen som fulgte med Gamecuben (som ser helt identisk ut), men det ga ikke noe utslag. Noen som vet hva som kan være galt? Står 230V på strømforsyninga og den skal passe det norske strømnettet, tror ikke det kan være feilen. Edit: Maskinen funker nå, måtte bare rense litt først Endret 21. februar 2009 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
csgutt Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 jeg tror du har angre rett på 10 dager så jeg ville levert den tilbake Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Høres ut som et dårlig kjøp. Forsøk med SCART kabel. Skaff en AV -> SCART og plugg i. Otherwise, kontakt selgeren. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Er et privat kjøp, men jeg har fått inntrykk av at selgeren er samarbeidsvillig så tror det vil løse seg. Skal låne en N64 fra en kompis idag for å teste ut hva som er feil. Ganske rart egentlig, siden konsollen var veldig lite brukt, så nesten helt ny ut, kan ikke tenke meg at det er noe problem at den er tysk. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Fikk svar fra selgeren, man mente det hadde kommet litt støv/skitt inni kassetten eller i den sloten du setter spillet inni. Prøvde å rense som han sa, og da funka f*** meg maskina :D Problemet er ute av verden! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er gjerne sånn med de fleste kasettbasseret spillmaskiner. Gjelder bare å blåse så tørr luft som mulig, så skal det gå greit! Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvor mye betalte du for maskinen? I sin tid kjøpte eg N64 for 600,- , og det var vel i 2000 eller noe sånt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Ca. 500 med frakt, med orginal ekse og Super Mario 64. Konsollen var veldig lite brukt, og spaken er enda ganske "tight" Herlig å gjennoppleve nostialgien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå