LarZen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Lekte med et program for mange år siden hvor du kunne lage 3d landskap med noen få knappe trykk men kan ikke huske hva dette hetter. Noen som vet hva det kan være? Eller som har tips til programmer jeg kan ta en titt på? Takk Lenke til kommentar
nems Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bryce3d? Vet ikke om det er det du er ute etter men. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Bryce3d? Vet ikke om det er det du er ute etter men. Halleluja! Akkurat det programmet jeg brukte! Takker så meget! Lenke til kommentar
nems Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hehe, itte no problem:) Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kan være verdt å sjekke ut http://www.planetside.co.uk/terragen/ om du kun skal lage landskap, kan få til ganske realistiske greier ihvertfall. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Kan være verdt å sjekke ut http://www.planetside.co.uk/terragen/ om du kun skal lage landskap, kan få til ganske realistiske greier ihvertfall. Installerte det nå akkurat...virker interessant! Takker så meget for tipset Så at Terragen 2 er i beta og kan lastes ned også nå...kan hentes her http://www.planetside.co.uk/terragen/downl...item=tg2freewin Endret 20. februar 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Funker ikke Terragen på Vista?? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Funker ikke Terragen på Vista?? Installerte Terragen V0.9 og den virker ivertfall...ikke testet den noe spes enda. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tuusen takk! Evig bra at du lagde denne tråden, hjalp meg sykt mye! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Tuusen takk! Evig bra at du lagde denne tråden, hjalp meg sykt mye! Vi får takke rulleguru og nem Endret 20. februar 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Terragen var jo rett og slett genialt! Lenke til kommentar
Madsy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Landskap for bruk i spill kan også genereres prosedyrisk. Lite vits å bruke masse plass på noe som implisitt kan kalkuleres under kjøretid. Om lastetiden er viktigere dog, er terragen helt ok. Bryce er mer for stillbilder og animert film og et leketøy i min mening. Lykke til med å eksportere teksturene i Bryce, for eksempel. Eller skulle _LarZen_ bruke dette til stillbilder i utgangspunktet? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Landskap for bruk i spill kan også genereres prosedyrisk. Lite vits å bruke masse plass på noe som implisitt kan kalkuleres under kjøretid. Om lastetiden er viktigere dog, er terragen helt ok. Bryce er mer for stillbilder og animert film og et leketøy i min mening. Lykke til med å eksportere teksturene i Bryce, for eksempel. Eller skulle _LarZen_ bruke dette til stillbilder i utgangspunktet? Hei, i mitt tilfelle så var det til stillbilder ja. Noe mer avansert en det er nok ikke denne karen istand til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå