Joachim_F Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dette har vært en flott uke for nettutgivelser, på både PC og konsoll. Les mer Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er ikke meningen å virke kritisk - men hvorfor er ikke Flower til PS3 med? Det er jo et knallspill! =) Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 det var med forje gang. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Som sagt, Flower var med på forrige "Ukens Nettutgivelser". Street Figher II? Yes! Håpet på at det skulle bli sluppet på Store snart, i forbindelse med Street Figher IV, og ønsket ble oppfylt! Spørs om ikke SF IV kommer før dette når jeg er hjemme, men når jeg er lei blir det SF II på LAN ^_^ Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Death Tank var morsomt =) Har ikke helt bestemt meg enda om jeg vil bruke 1200 MS-poeng (ca. 100 kr.) på spillet. Har litt lyst på 3 on 3 NHL Arcade også, men der har jo EA sagt at de kan komme til å ta ned serverne, så hva er vitsen i å kjøpe et spill som ikke kan spilles på nett om kanskje noen måneder? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Scorched Earth...hadde sinnsykt mange timer med det som guttunge sammen med venner. Veldig stilig spill. Testet Death Tank demoen i går og fikk straks småluge assosiasjoner tilbake til SE. Tviler dog på noe kjøp med det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå