splitker Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 oppgraderte nylig maskinen min og alt funket så stod det at jeg måtte restarte windows(xp) etter at jeg hadde installert driverne til delene(hovedkort og skjermkort). Etter det får jeg ikke komme inn i windows og da tar jeg og setter cden i. men da kommer en melding opp at hden ikke er fat eller fat 32 og må partisjoneres og formateres. Etter at jeg har gjort det restarter jeg meskinen og ser at IDE PRIMARY MASTER not detected og når jeg skal installere windows kommer en melding opp at ingen harddisker er installert. HJELP!!!! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Du må i det minste gi oss info om hvilket hovedkort du har, hvilken harddisk du har, om harddisken er tilkoblet en ide-raid kanal eller vanlig ide, og om du har satt disken som boot opsjon i bios. DrErling Lenke til kommentar
splitker Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 vel har en ny msi 648 MAX series vet ikke om den er koblet til raid æææ og vet altså ikke om jeg har tatt harddisken som bootoption(vet heller ikke hvordan) ja selvfølgelig,,harddisken er en samsung 40 gb harddisk Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 vel har en ny msi 648 MAX series vet ikke om den er koblet til raid æææ og vet altså ikke om jeg har tatt harddisken som bootoption(vet heller ikke hvordan) ja selvfølgelig,,harddisken er en samsung 40 gb harddisk Da anbefaler jeg at du leser manualen .. Lenke til kommentar
splitker Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 ikke for å være frekk men hadde det stått så hadde jeg da ikke spurt,derfor spør jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå