mcgroven Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Codemasters har flere knallsterke titler på trappene. Les mer Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Gleder meg til Operation Flashpoint 2. ser skikkelig kult ut, overlord også egentlig. Håper de lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dett blir fint. Synes Race Driver: GRID og Rise of the Argonauts var knallbra Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Så noen bilder fra DiRT2, og det var pent! Håper på en oppfølger til GRiD også! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Operation Flashpoint 2 Gleder meg ufattelig! Det jeg har sett av spillet hittil virker utrolig lovende, og kanskje det blir bedre enn cod4? Grafikken ser jo utrolig flott også! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Aldri prøvd Operation Flashpoint 1, men 2ern ser ut til å kunne være verdt å følge med på Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Overlord II! Har ikke hørt at toeren skal slippes ut, så det var en overraskelse! Blir et kjøp! Må nok skaffe meg Operation Flashpoint også, har tro på at det blir et solid spill Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jaa! Operation Flashpoint til sommeren ^_^ Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Litt morsomt at det i en artikkel med "Datoskred for storspill" som tittel ikke står en eneste dato Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Tenkte jeg skulle oppklare litt angående Operation flashpoint 2. Dette er bare ett skytespill under samme navn som operation flashpoint, men er laget av ett helt annet firma. Den ekte oppfølgeren til Operation Flashpoint er derimot Arma 2, og Arma 2 kommer nå til våren. Den ekte oppfølgeren til operation flashpoint: http://www.arma2.com/ Endret 20. februar 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 FUEL og Colin McRae 2 er sikre kjøp. Og god nyhet at FUEL kommer allerde i mai. Overlord 2 kan bli veldig bra. Overlord var jo et skikkelig kosespill Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tenkte jeg skulle oppklare litt angående Operation flashpoint 2. Dette er bare ett skytespill under samme navn som operation flashpoint, men er laget av ett helt annet firma. Den ekte oppfølgeren til Operation Flashpoint er derimot Arma 2, og Arma 2 kommer nå til våren. Den ekte oppfølgeren til operation flashpoint: http://www.arma2.com/ Den ekte oppfølgeren var vell ArmA 1? Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nei, utvikleren beskrev Arma som en versjon 1.5 av Operation Flashpoint og ikke som en riktig oppfølger. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nei, utvikleren beskrev Arma som en versjon 1.5 av Operation Flashpoint og ikke som en riktig oppfølger. Da så, jaja har ikke akkurat noe imot en bedre oppfølger, Arma var jo bra det og Lenke til kommentar
grusisalaten Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kan dere ikke ta med bildetekst på bildene deres :/? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er ikke Colin McRae død(personen)? Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jo, men han er jo ett ikon i motorsporten uansett Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 gleder meg til fuel jeg, blir artig å se hvordan det blir :rolleyes: Lenke til kommentar
LastNinja9 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Codemasters er tyvpakk som bruker navnet "Operation Flashpoint" selv om de har rettighetene til det. Et spill som burde bli boikottet, men siden det finnes så mange fjortiser der ute, blir sikkert Operation Flashpint Dragon Rising en suksess. Dette er samme deal som Championship Manager (OFP Dragon Rising) vs Football Manager (ArmA2). De burde i hvertfall byttet navn på spillet. Slik det ser ut nå vil OFP:DR ende opp som et TOTALT annet spill enn originale Operation Flashpoint, det blir som om Age of Empires IV var en Tetris klone. For the love of god... support the ORIGINAL DEVELOPERS ! Dere er som landssvikerene under WW2... uten moral. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå