mcgroven Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 PC-eventyr fra 2000 får oppfølger. Les mer Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Aiai, fantastisk. Det var noe eget med Alice. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dette kom som en stor overraskelse. Har ikke spilt hele det første (hadde for dårlig PC på den tiden), men bra var det. Skal holde et lite øye med dette. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det første er et av de mest spesielle jeg har spilt. Det første var rimelig sykt og vridd, og derfor en uvant opplevelse. Håper de klarer å få til noe av det samme nå. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har ikke hørt om det før, men det hørtes ut som et veldig spennende konsept Får nesten skaffe meg eneren, om det er mulig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Har ikke spilt dette, men husker jeg ble redd bare av å se på coveret når jeg var mindre O_O Er uansett spennende og alltid kjekt med slike spill som skiller seg ut. Endret 20. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Testet demoen i sin tid, det var virkelig ting på syre det der Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Deilig å se at EA gjenoppliver denne. Spilt gjennom forrige spill 2-3 ganger og elsket virkelig hele greia. Synd de skrinla film-prosjektet.... Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tim Burton lager en Alice-film da, den kommer ut til neste år, bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Husker jeg kjøpte 1'ern med en gang den kom og hadde overhodet ingen forventninger til det. Hadde det utrolig moro med det spillet, så en 2'er blir tatt i mot med glede!! Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Yes! Fantastisk! Eitt av dei bedre spela eg spelte i videregående. Det var så kult, sprøtt og gøy. Gleder meg som ein unge no :> Og no som eg tenker etter, det var mitt fyrste spelkjøp nokensinne, så kom Citizen Kabuto. Ach, gutes tider ja Endret 23. februar 2009 av Morghus Lenke til kommentar
Legion_nor Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Haha:) Fantastiske nyheter, håper de greier å holde på den fantastiske stemningen fra de forrige spillet Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tim Burton lager en Alice-film da, den kommer ut til neste år, bedre enn ingenting. Joda. Men forrige som ble skrinlagt var American McGee med på skrivelaget og det gikk rykter om Sarah Michelle Gellar som Alice (Og dersom hun da hadde spilt like bra som i Cruel Intentions så hadde vi vært in buisness...) Men ser veldig fram til et ny Alice spill. Skal bli godt å returnere til wonderland ^^ Lenke til kommentar
Livert Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mener å huske jeg ble positivt overrasket over Alice da jeg egentlig bare dumpet over det. Men tror det inneholdt en del bugs om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå