overagnar_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Ser at det kom DLC til GRID for en stund siden, men dette er jo såklart ikke tilgjengelig på PSN Store her i Norge, er det noen av dere som har klart å få kloa i det? Og isåfall hvordan? Har hørt en del suksesshistorier om folk som handler på US PSN Store, men desverre så er ikke DLC regionfri selv om spillene er det (noe jeg fikk erfare da jeg kjøpte Legendary Cars-pakken til Burnout men ikke fikk brukt den fordi min kopi av spillet er fra USA). Endret 20. februar 2009 av overagnar Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ser at det kom DLC til GRID for en stund siden, men dette er jo såklart ikke tilgjengelig på PSN Store her i Norge, er det noen av dere som har klart å få kloa i det? Og isåfall hvordan? Har hørt en del suksesshistorier om folk som handler på US PSN Store, men desverre så er ikke DLC regionfri selv om spillene er det (noe jeg fikk erfare da jeg kjøpte Legendary Cars-pakken til Burnout men ikke fikk brukt den fordi min kopi av spillet er fra USA). Er nysgjerrig på det samme selv. Finnes det planer om DLC til GRID også i Europa? Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Det er riktignok tilgjengelig på PSN Store i England til 6 pund, så en dag jeg føler meg modig skal jeg lage meg en konto der og prøve å kjøpe den og skrive her hvordan det gikk. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er ikke UK/EU samme butikken? Bare annen kurs, selvfølgelig. Tydeligvis ikke, men det har jeg alltid hatt for meg Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Tydeligvis ikke, jeg fikk en i UK til å sjekke, og han hadde tilgang til GRID-DLCet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Tydeligvis ikke, jeg fikk en i UK til å sjekke, og han hadde tilgang til GRID-DLCet. Kjøp det heller hos play for 18 pund. Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 firberblad, det er de nedlastbare bilene og løpene jeg snakker om, ikke selve spillet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ting kjøpt fra UK fungerer utmerket på EU-spill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det kommet DLC til dette spillet på Xbox? Det visste jeg ikke, og hvem skulle tro jeg ville finne den infoen på SOny forumet? Anyways, takk for tipset, I'm off to download. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå