geggi2 Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg har en gammel celeron 300a @ 450 som jeg har tenkt å legge mandrake 9.1 på . System. Asus p2b Celeron 300a @450 64Mb Ram 8Gb +1Gb Hdd ATI RAGE med 8Mb Stort sett bare gammle rester altså. Går det å kjøre mandrake på denne? Jeg vurderer å kanskje i fremtiden å anskaffe en kvassere maskin til Mandrake man først vil jeg bli fortrolig med dette. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Ja, men bruk fluxbox, windowmk eller ein anna lett grafisk wm. Og, det er kanskje ein fordel å kompilere ein ny kjere sjølv. Det er enklare enn du tror, og det skader ikkje å forsøke. Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Har ikke så sinsykt masse peiling på slike ting som å kompilere. Sjønner tegninga men er det noen vits? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Har ikke så sinsykt masse peiling på slike ting som å kompilere. Sjønner tegninga men er det noen vits? Det er ikke serlig vits i å kompilere andre ting enn kjerna. Når du kompilerer kjerna får du valgt vekk alt du ikke trenger, og dermed få en raskere maskin. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hva skal du bruke maskinen til da? Mandrake er jo multipurpose, så skal du få mest ut av den gamle pc'en der bør du kanskje velge en mer spesifik distro. Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 noen spes du vil anbefale jeg vil prøve Linux for å prøve eventuellt bedre alternativer til m$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå