Gå til innhold

Yakuza 3 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Hei.

Det japanske mafia/gangster spillet Yakuza 3 er det tredje spillet i serien. Forløperne til ps2 har fått gode kritikker. Serien ligner veldig på GTA serien satt til japanske miljøer.

Det er ikke sikkert at spillet får en utgivelse utenfor japan, men import er jo en fin ting.

Info:

Format:

PS3

Sjanger:

Action, Rollespill

Utvikler:

Sega

Utgiver:

Sega

Antall spillere:

1

Aldersgrense:

Fra 18 år

Treeren er det første spillet på PS3, og her har gangsterhelten Kiryu flyttet til Okinawa, der han mellom alle slåsskampene slapper av med golf, karaoke og damer.

Yakuza 3 ser spennende ut, men Sega har ennå ikke bekreftet om det vil bli lansert utenfor Japan.

Trailere:

Noen bilder fra spillet:

Skjul
yakuza3_174444.jpgyakuza3_174445.jpgyakuza3_174446.jpgyakuza3_174449.jpgyakuza3_174448.jpgyakuza3_174450.jpg

Ifølge nettsiden Eurogamer.com kommer det en Yakuza 3 demo på den japanske playstation network.

demo for Yakuza 3 is due to go live on the Japanese PlayStation Store today.

That's according to Famitsu magazine, as reported by Kotaku. The mag thinks the game is marvellous, and has awarded it a score of 38/40.

Legger også til en link til en guide som viser hvordan man lager en Japansk PSN bruker:

Få Yakuza lansering utenfor japan- underskriftskampanje

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset! Laster ned nå.

Edit:

Oi oi oi oi, for et rått spill, kun i uti fra demoen hvor jeg skjønte 0,5 % av hva de sa, men med et vidreført gameplay fra Yakuza 2, rimelig bra grafikk, og stemninga i visse filmsekvenser likte jeg det jeg så veldig godt!

Kan vedde på at historien blir kul, noe jeg vil så gjerne oppleve med engelsk undertekst.

Kommer spillet 26 feb i Japan? så sånn ut med diverse tall etter demoen var ferdig allefall.

Endret av lyon
Lenke til kommentar
Rart. "Now loading" varte bare noen få sekunder her, og overhode ikke noe problem.

Jeg aner ikke problemet i ditt tilfelle, dessverre. Prøv og å slett demoen og instalere den på nytt, men det har vel ingenting å si..

Måtte bare slette og laste ned på nytt. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Rart. "Now loading" varte bare noen få sekunder her, og overhode ikke noe problem.

Jeg aner ikke problemet i ditt tilfelle, dessverre. Prøv og å slett demoen og instalere den på nytt, men det har vel ingenting å si..

Måtte bare slette og laste ned på nytt. Takk for hjelpen.

Det var godt :D

Lenke til kommentar

Lastet ned demoen i går, var bedre en forventet.

Synest det var ganske gøy å gå inn i alle dei ulike butikkene og resturantene. Gjekk inn på en arcade plass og vant 3 bamser før eg gjekk til en burger plass for å kjøpe burger. Var også inne på en karaokeplass. Synet av den tøffe yakuzafyren som banker folk på gate hjørner sitter i en sofa helt for seg selv og klapper til takten fekk meg til å le høyt. :lol:

ble litt irritert over at på nesten alle gate hjørner var det folk som ville ha juling. Pengene dei ga meg for å banke dem opp ble brukt på nuddler i alle rare fasonger (Mr.Lee ta deg en bolle).

Var et arcade spill som krevde at du svarte på spørsmål, noe som gav meg dundrende hodepine siden det var på japansk. Noe eg raskt fant ut var at eg ikkje var så flink til å gjette meg fram til svarene. Og da "sirkuse" endelig var ferdig satt eg igjen med -70 poeng. Men så fant arcade spillet ut at den skulle slenge meg inn igjen for runde 2, noe som eg gladelig viste min entusiasme over ved å febrilsk trykke på alle knappene på spaken for å prøve å komme meg vekk fra jævelskape.

Armert med både nuddler og teddybjørner gjekk eg til der eg egentlig skulle, bare for å finne ut at det som ventet meg var flere personer som ville ha juling. Bare at en av desse personene (som var tilsynelatende hadde rømt ut av matrix) var like flink til å hoppe rundt som en OL utøver på piller, noe som gjorde at eg fekk bank. Etter å ha blitt "gangbanget" i vert eneste hjørne i smuget (av personer i dress) hadde eg brukt opp et to sifra antall nuddler fra min collection. Etter overdosen av nuddler fekk eg endelig banket opp folka noe som førte til at demoen sluttet. Ville spille mer. :lol:

Demoen var gøyal og heldigvis ikkje like kort som killzone 2 demoen, alle med [Jap] konto bør laste denne ned :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...