Loeftw Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, bruker man ikke en skill så synker den. Har du 100 (99) i skill i 2-handed swords og du ikke bruker det lengre pga du har fått deg et bedre 2-handed øks så vil øks skillen gå opp mens sverd ned. Dog, dette skjer ikke før du har nådd et vist punkt ettersom det er et "soft-skill cap" system med i bildet. Dvs: La oss si av denne "soft-skill cap'en" er på 800 skills så vil ingenting gå nedover før du har nådd dette punket. Okei, trodde man mistet en skill hvis man ikke brukte det på en stund, men heldigvis er det ikke sånn Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Høres ikke ut som noe for meg. Synes det med å miste alt når man dør var litt vel ille. Husker selv hvor kjipt det var når jeg spilte Runescape. Folk ble rett og slett feige. Men god anmeldelse som fikk med mange sider av spillet! Endret 22. februar 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Feige er vell ikke det ordet jeg ville brukt. Omtenksomme er vell heller mer rett imo. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Feige er vell ikke det ordet jeg ville brukt.Omtenksomme er vell heller mer rett imo. Enig der oophus! Heller litt påpasselig enn å være AFK i ødemarka! Tror det også har blitt slik fordi når det først èr kamp, så er man virkelig skjerpet og konsa, istedenfor som 'WoW' (et veldig enkelt spill å referere til ) så er man ikke alltid like påpasselig og skjerpa, du kan gå AFK midt i en 'battleground' eller sette på en 'bot' som gjør alt for deg. Men med dette risk-systemet har de virkelig fjernet dette irriterende elementet. Jeg kan så og si se det for meg: Du ser en AFK type som sitter under et tre, han har mest sannsyneligvis gått for å spise, men tenkt at det tok for lang tid å logge av, så han bare satt seg ned bak et tre og håpet at ingen ville se ham. Da kommer du inn i bildet, slakter han, looter han og stikker av gårde. Han kommer tilbake til skjermen fra hvor nå han har vært og ser dette... Du ler, han griner, du fikk loot, han fikk en lekse. (blir det feil å kalle dette en vinn-vinn situasjon? ) Lenke til kommentar
Webkanin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det at man kan trene opp en skill ved å skyte på en vegg, legger til rette for mye makroer og boter man kan bruke for å trene skills. Lurer på hvordan de skal beskytte seg mot disse. Det finnes scripts og boter i alle spill, men her virket det litt vel enkelt å lage en. Trykk 5 for å lade opp skill, venstre knapp for å skyte og gjenta. Det var sånn jeg forstod det utifra artikkelen. Kan hende jeg har oversett noe. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det at man kan trene opp en skill ved å skyte på en vegg, legger til rette for mye makroer og boter man kan bruke for å trene skills. Lurer på hvordan de skal beskytte seg mot disse. Det finnes scripts og boter i alle spill, men her virket det litt vel enkelt å lage en. Trykk 5 for å lade opp skill, venstre knapp for å skyte og gjenta. Det var sånn jeg forstod det utifra artikkelen. Kan hende jeg har oversett noe. Mener å ha lest at man trener en skill HVIS, bare hvis man treffer noe og dealer noe skade med det <_< Ikke sikker, men mener å ha lest dette i FAQen et sted Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg vet at du kan slå i veggen og få skill for det, så om slaget gjør damage er vel irrelevant. Om det betyr noe at slaget treffer vet jeg ikke, men jeg håper det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ingen som har lagt merke til at denne tråden er nr. 1337? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå