TST Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fest setebeltene for en smakebit av hva Darkfall Online har å by på. Les mer Lenke til kommentar
Radial Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Spennende smakebit. Men det høres mer ut som jobb enn moro, og da står jeg nok over. Dette virker litt for hardcore for min smak Lenke til kommentar
Albertaaberg Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som vet ca hvor mye det vil koste? Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tror ikke det er noe for meg, men skal absolutt prøve det =) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Gleder meg, håper det blir bra Har ikke giga store forventninger tho, så blir man ikke mega skuffet Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som vet ca hvor mye det vil koste? Sjekk denne tråden. Lenke til kommentar
WerePixel Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Verkar spennande, men er redd for at ein må bruka mykje tid på dette spelet, at et par timar på kvelden ikkje er nok for å få glede ut av spelet. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Virker utrolig kjedelig og grusomt, glemmer ikke all diskusjonen hvor dette skulle slå Age of Conan. Lenke til kommentar
Isdahl Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg er MMO addict og kommer vel til å prøve det. Virker hardcore, men begynner å bli litt lei "wow easystreet, instant epics shitload of gold" Ikke at jeg tror det blir mindre grinding i dette spillet. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Redd for at spillets vanskelighetsgrad med tanke på hva man mister når man dør vil slå tilbake negativt. Men det er bare vente og se. For min del så vil jeg prøve spillet på grunn av PvP systemet, og nettopp loot. Men fortsatt skeptisk til å kunne miste alt. Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Må prøves ja. Spørs om jeg har tiden og tålmodigheten men det er jo forfriskende med et MMO som ikke prøver å holde deg i hånden hele tiden. Digg med folk som har en visjon og holder seg til den i stedet for å prøve å gjøre alle fornøyde! ^_^ Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Redd for at spillets vanskelighetsgrad med tanke på hva man mister når man dør vil slå tilbake negativt. Men det er bare vente og se. For min del så vil jeg prøve spillet på grunn av PvP systemet, og nettopp loot. Men fortsatt skeptisk til å kunne miste alt. Dette er ikke et spill hvor man må bruke 20år på instancer for å samle bra gear for å kunne delta i PvP(Tror jeg ) Uansett, om du dør og blir lootet så er det vel bare å samle sammen noen venner og drepe tullingen som drap deg. Hadde egentlig ingen planer om å prøve spillet, men det vekket minner om gode gamle Rallos Zek serveren i EQ så det vil nok bli testet . Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har fulgt spillet en stund nå, og gleder med til å endelig få prøve det. Tror jeg er klar for en ny utfordring med tanke på MMO og dette kan virke som et bra spill med tanke på det. Synes denne artikkelen virker veldig bra og beskriver de tankene jeg hadde gjort meg om spillet allerede. Blir spennende å se om tålmodigheten holder og om underholdningsverdien blir bra nok til å holde meg i spillet. Alt er vel avhengig av stabile serverer, et gode community og mange kampglade og fartsfyllte spillere. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Virker utrolig kjedelig og grusomt, glemmer ikke all diskusjonen hvor dette skulle slå Age of Conan. Spillet passer ikke alle, men for de som er glade i PvP, og da spesielt gjennom guild kriger så er spillet fantastisk. Og ja, jeg er i beta. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Høres ikke ut som et spill for meg, kombinasjonen av masse innlevelse og masse døing fører nok til noen ødelagte tastatur Og trådnummeret er 1337! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 hmmm synes helt personlig at spiller ser drit ut, grafikken er ikke noe bra og utsende ser bare dumt ut. men seff dette er en personlig mening, kan være det blir drit bra nei holder meg vel til wow, den har jo sin egen lille charm Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ble mer positiv etter denne anmeldelsen, gleder meg Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 hmmm synes helt personlig at spiller ser drit ut, grafikken er ikke noe bra og utsende ser bare dumt ut. men seff dette er en personlig mening, kan være det blir drit bra nei holder meg vel til wow, den har jo sin egen lille charm Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg gleder meg til alle fjortisene får prøvd dette spillet for så å komme og klage over at det ikke var WoW-killeren de hadde venta seg.. Dette ligner utrolig på Ultima Online, noe som kanskje ikke er så rart med tanke på at noen av utviklerne også har jobbet med UO. Alt fra hvordan hele spillet er bygd opp til hvordan man stacker items i inventoryen .. UO vil fortsatt være bedre er jeg sikker på, men hadde jeg fortsatt hatt tid til å fordype meg i MMORPGs så hadde det helt klart blitt dette. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Meget god artikkel, er en grunn til at jeg fulgte etter gamer.no og deres skribenter. Spillet høres intressangt ut og jeg må i allefall ta en titt og sjekke hvor tidkrevende spillet blir og om jeg får mulighet til å fortsette med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå