Aerow Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha, dette ser fett ut! Men er det noen som kan si meg hva man skal gjøre? Og hva er poenget med spillet? Tja, poenget er egentlig at man ikke skal noe som helst. Vel, bortsett fra å strekke BOY så mye som mulig og så rapportere lengden til GIRL slik at hun kan vokse. Men det er jo mye man kan gjøre, som f.eks. å spise ting og så bæsje dem ut igjen! ^_^ Man kan skrive på BOY, filme osv. BOY kan også spise "folk" og kombinere de i magen sin. Det er vel egentlig mer en leke enn et spill. Man skal liksom bruke fantasien og finne på sine egne mål. Det er litt vanskelig å forklare det uten at det høres teit ut, men hvis man liker litt meningsløse, absurde greier så er det vel verdt 29 spenn! Takk ^_^ Det hørtes jo litt gøyalt ut men jeg tror alikevel at jeg ikke skal kjøpe det =P Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Trenger ikke kjøpe, hørt om gamesharing? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Trenger ikke kjøpe, hørt om gamesharing? Nei Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayS...mesharing_games - Man kan gjøre det på PS3'en også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå