SimenB Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Dette spillet ser ut som det noe av det rareste noen sinne. Men mulig jeg må kjøpe det, da Eurogamer har gitt det 9/10!! Skal komme ut senere i dag, til 50 kr eller noe rundt der (€3,99 og £3,19). Endret 19. februar 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 ser helt absurd ut. må prøve det Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kommer det en demo av spillet? Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Kommer det en demo av spillet? tror nok ikkje det, men eg liker absurde spill så kommer til å kjøpe det. er jo skaperen bak "We Love Katamari" som har laget spillet (vist eg husker rett). Endret 19. februar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kommer det en demo av spillet? tror nok ikkje det, men eg liker absurde spill så kommer til å kjøpe det. er jo skaperen bak "We Love Katamari" som har laget spillet (vist eg husker rett). Pleier å komme demoer av psn spill, ligger jo demoer til spill som pixeljunk serien osv, men disse pleier å komme etter realase. Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Pleier å komme demoer av psn spill, ligger jo demoer til spill som pixeljunk serien osv, men disse pleier å komme etter realase. ah da så. Spillet vil også få en DLC 2 måneder etter det kommer ut, noe som er knall. Men det er ingen info om ka denne DLC'en kommer til å inneholde. http://playstation.joystiq.com/2009/02/18/...-after-release/ Endret 19. februar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjøpte dette i går og spilte vel en time alt i alt i løpet av kvelden... Og i hele dag så har jeg av en eller annen grunn ikke klart å få det ut av hodet! Skikkelig gamer-valium. Er ikke helt sikker på om det er genialt eller bare fullstendig idiotisk men moro er det uansett. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det spillet er... Vel... RART! Men utrolig artig xD Kjøpte det + Flower i går og har sitti og spilt det i hele dag =) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) spillte det i et par timer akkurat nå og... genialt spill! selv om det ikke er noe direkte mål er det sååååååå mye å gjøre. 30kr for noby noby boy er så absolutt verdt det! Endret 22. februar 2009 av zeox Lenke til kommentar
zeox Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) en liten snutt jeg nettop uploadet en til Endret 22. februar 2009 av zeox Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hehe, dette må testes Synd ikke Sony er like flink som MS til å legge ut demoer. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kan ikke ha demo av dette spillet =) Det koster jo bare 30 kroner xD Men det er virkelig verdt å spille - kjempeartig greie! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Mest geniale gulltrophyet i spillet også, koser meg skikkelig med dette. Noen som har finni ut åssen man blir megasinnsyktkjempelang? Kom meg over 5000 meter, men etter det klarte jeg knapt 2000 engang, virker nesten litt random. Og å besøke nye planeter blir først låst opp når folk laster opp lengdene sine nok, sant? Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg kom opp i en 6000+ m. en gang, etter å ha kjørt meg fast i en vindmølle, et par skyer og diverse dilldall. B) Men som regel blir det et par tusen. OG! Nå har GIRL nådd månen! Jeg mener å ha lest et sted at Takahashi mente det ville ta et par uker men det gikk altså på 5 dager. Ser ut til at dette ble en større suksess enn forventet. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha, dette ser fett ut! Men er det noen som kan si meg hva man skal gjøre? Og hva er poenget med spillet? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha, dette ser fett ut! Men er det noen som kan si meg hva man skal gjøre? Og hva er poenget med spillet? Enig! Men jeg lurer også på det samme Først så det helt absurd ut, men etterhvert tenkte jeg; Shit! Det koster jo bare 30 kr! Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha, dette ser fett ut! Men er det noen som kan si meg hva man skal gjøre? Og hva er poenget med spillet? Tja, poenget er egentlig at man ikke skal noe som helst. Vel, bortsett fra å strekke BOY så mye som mulig og så rapportere lengden til GIRL slik at hun kan vokse. Men det er jo mye man kan gjøre, som f.eks. å spise ting og så bæsje dem ut igjen! ^_^ Man kan skrive på BOY, filme osv. BOY kan også spise "folk" og kombinere de i magen sin. Det er vel egentlig mer en leke enn et spill. Man skal liksom bruke fantasien og finne på sine egne mål. Det er litt vanskelig å forklare det uten at det høres teit ut, men hvis man liker litt meningsløse, absurde greier så er det vel verdt 29 spenn! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 hvis man liker litt meningsløse, absurde greier så er det vel verdt 29 spenn! Eller billige troféer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå