Gå til innhold

Noby Noby Boy, kommer ut i dag

SimenB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer det en demo av spillet?

tror nok ikkje det, men eg liker absurde spill så kommer til å kjøpe det. er jo skaperen bak "We Love Katamari" som har laget spillet (vist eg husker rett).

Pleier å komme demoer av psn spill, ligger jo demoer til spill som pixeljunk serien osv, men disse pleier å komme etter realase.

Lenke til kommentar
Pleier å komme demoer av psn spill, ligger jo demoer til spill som pixeljunk serien osv, men disse pleier å komme etter realase.

ah da så. :)

Spillet vil også få en DLC 2 måneder etter det kommer ut, noe som er knall. :)

Men det er ingen info om ka denne DLC'en kommer til å inneholde.

http://playstation.joystiq.com/2009/02/18/...-after-release/

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar

Mest geniale gulltrophyet i spillet også, koser meg skikkelig med dette. :) Noen som har finni ut åssen man blir megasinnsyktkjempelang? Kom meg over 5000 meter, men etter det klarte jeg knapt 2000 engang, virker nesten litt random. Og å besøke nye planeter blir først låst opp når folk laster opp lengdene sine nok, sant?

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i en 6000+ m. en gang, etter å ha kjørt meg fast i en vindmølle, et par skyer og diverse dilldall. B) Men som regel blir det et par tusen.

OG! Nå har GIRL nådd månen! :D Jeg mener å ha lest et sted at Takahashi mente det ville ta et par uker men det gikk altså på 5 dager. Ser ut til at dette ble en større suksess enn forventet. :D

Lenke til kommentar
Haha, dette ser fett ut! :p Men er det noen som kan si meg hva man skal gjøre? Og hva er poenget med spillet?

Enig! Men jeg lurer også på det samme :p

Først så det helt absurd ut, men etterhvert tenkte jeg; Shit! Det koster jo bare 30 kr!

Lenke til kommentar
Haha, dette ser fett ut! :p Men er det noen som kan si meg hva man skal gjøre? Og hva er poenget med spillet?

Tja, poenget er egentlig at man ikke skal noe som helst. :p Vel, bortsett fra å strekke BOY så mye som mulig og så rapportere lengden til GIRL slik at hun kan vokse. Men det er jo mye man kan gjøre, som f.eks. å spise ting og så bæsje dem ut igjen! ^_^ Man kan skrive på BOY, filme osv. BOY kan også spise "folk" og kombinere de i magen sin. Det er vel egentlig mer en leke enn et spill.

Man skal liksom bruke fantasien og finne på sine egne mål. Det er litt vanskelig å forklare det uten at det høres teit ut, men hvis man liker litt meningsløse, absurde greier så er det vel verdt 29 spenn! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...