MrL Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tegneseriegrafikk ...ikke akkurat Crysis grafikk. Men sikkert et fint spill for dem som liker sånne :rolleyes: Nå trenger ikke alt å være fotorealistisk for å være bra da. Team Fortress 2 er et godt eksempel på det. Den typiske realistisk grafikk = bra spill oppfattelsen folk har er en av grunnene til at så mange spill er så mye dårligere enn de kunne vært. Grafikk er bare en del av spillbarheten, gi det for mye fokus og det går ut over de andre delene. Det som teller er om de klarer å benytte den stilen de har valgt skikkelig. 10 min igjen før traileren er nede så får jeg se hva jeg synes om det. Greia er at de bruker verdens kraftigste graffikkmotor, og de har kun fått et middels resultat ut av det. Hadde de brukt en annen graffikkmotor, hadde ikke det vært grunn til å være skuffet. Det blir som å gi dem en Ferrari som gjør 3-400, men de klarer ikke å få den opp i mer enn 100.. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nå er det vel de som faktisk kan å utvikle spill? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nå er det vel de som faktisk kan å utvikle spill? Så derfor kan en ikke kritisere? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Såklart kan man det, men på et saklig nivå. Når folk påberoper seg ekspertise innen spillutvikling, uten å ha noen som helst erfaring med utvikling av spill er det litt snodig etter min mening. Sikter ikke bare på denne tråden her, men mange andre tråder. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Har sett traileren nå og må si jeg likte stilen de hadde valgt, men jeg synes de kunne ha gjort en litt bedre jobb. @MrLG: Det har ikke noe å si hva grafikkmotoen originalt ble brukt til, det som teller er at den kan gjøre det de vil bruke den til. Å ikke bruke den til det fulleste vil også ofte bety en økning i ytelse. En ting som kan være litt greit å vite er at de bruker sine egne shadere (dvs. koden som kjører på grafikkortet, hvis du lurte). Tegneseriegrafikken har derfor ikke noe med cryengine2 å gjøre. @Bertelsen: Hvordan vet du engetlig om folk har ekspertise innen spillutvikling? Endret 21. februar 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Genious! Min hunger etter post-apokalyptiske spill er omtrent like stor som den til en søt liten etiopier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå