Joachim_F Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det spennende skytespillet Merchants of Brooklyn dukker snart opp på Steam. Les mer Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 "Spillet skal også komme til Xbox 360 og PS3" Ah, nydelig Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det hørtes faktisk.. ganske fett ut! Et plott jeg ikke kunne tenkt opp selv, sammen med den peneste spillmotoren som er skal bli gøy å se! Skal bli moro å se hvordan X360/PS3 takler CryEngine2 også! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dette blir sikkert råfett! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det skal så visst bli gøy å se hvordan Cryengine2 tar seg ut på konsollene Godt med et friskt og oppfinnsomt konsept Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Syns bildet ligna litt på Timesplitters Skal bli nteressant å se ossen spillet blir. Lenke til kommentar
Thuria Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 videoen på hjemmesiden var veldig frisk! Kan bli gøy Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dette blir gøy ja, får håpe de legger seg på et fornuftig prisnivå i Steam da. Ellers så må jeg bare vente til det kommer i butikken. Men det ser nesten ut som flerspillerdelen blir kun sånn arena.. eller ser jeg feil nå? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Spennende Men jeg kjøper nok ikke spillet under lasering på steam. Venter heller til prisene har sunket betraktelig. Laptoppen min vil mulig også slite litt siden det er cryengine det er snakk om. Da blir det å vente 2-3 år til jeg skifter den ut med noe kraftigere. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Høres ut som eit fett nok konsept ihvertfall EDIT: Utifra videon virker det som ein veldig modifisert versjon av CryEngine, er det litt cel-hading på gang her også eller? Endret 19. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvorfor bruker de CryEngine 2 når de bruker Cell Shading? Ser jo ikke ut som at de utnytter motoren i heletatt. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Spennende konsept, men av det jeg så av bilder og film skuffet litt - Det virker som at det er lite historiebasert fremgang i spillet. Likte heller ikke at produsentene har så stort fokus på MP, siden jeg spiller spill først og fremst pga. SP. De bruker ikke cell shading. #2 The graphics are not cell shaded. We created our own shader to work in the engine to give the black outline appearance that you see. Endret 19. februar 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvorfor bruker de CryEngine 2 når de bruker Cell Shading? Ser jo ikke ut som at de utnytter motoren i heletatt.Om du titter på videoen tror jeg ikke du klarer å se så forferdelig mange ensfargede celler. Lenke til kommentar
precious Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dette skal kjøpes! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dette hørtes fantastisk fett ut. Gleder meg til å se CryEngine i bruk i et annet spill enn Crysis. Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ser ganske kult ut, kanskje dette blir det første spillet jeg kjøper over steam! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Etter å ha sett på bilder og videoer er jeg ikke akkurat imponert over hva de har skvist ut av CryEngine 2, men alt er vell nedgradert så det kan passe til konsoller også sikkert.. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Snakk om å voldta CryEngine2. Ser ut som en dårlig blanding av UT3 og Warzaw. Lenke til kommentar
Meggern Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tegneseriegrafikk ...ikke akkurat Crysis grafikk. Men sikkert et fint spill for dem som liker sånne :rolleyes: Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Tegneseriegrafikk ...ikke akkurat Crysis grafikk. Men sikkert et fint spill for dem som liker sånne :rolleyes: Nå trenger ikke alt å være fotorealistisk for å være bra da. Team Fortress 2 er et godt eksempel på det. Den typiske realistisk grafikk = bra spill oppfattelsen folk har er en av grunnene til at så mange spill er så mye dårligere enn de kunne vært. Grafikk er bare en del av spillbarheten, gi det for mye fokus og det går ut over de andre delene. Det som teller er om de klarer å benytte den stilen de har valgt skikkelig. 10 min igjen før traileren er nede så får jeg se hva jeg synes om det. Endret 20. februar 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå