iharal3 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Odesseiron: Bedriten flerspillerdel. Hva mener du med det? Det er null lagg og matchmakingen er helt fin, og multiplayerbanene er utrolige gode. Hva er det du mener er så bedritent med GeOW2 online? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Tråden har allerede skeiet ut nok, så denne diskusjonen kan du ta på PM Endret 24. februar 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da får du lure i vei. Jeg mener det er seriøst oppskrytt, og kanskje det spillet de senere årene som gir GoW2 konkurranse over å ha skuffet meg mest... Å mene det er oppskrytt og skuffende er ikke det samme som å kalle det et "standard fps". On-topic har jeg ikke så mye å si, låner bort GTA 4 så har ikke fått fingrene i DLCen. Men for tiden har jeg det ganske moro med Saints Row 2^^ Gidder ikke lese alt av anmeldelsen før jeg har spilt ferdig spillet selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå