TST Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Alle dine drømmer om å bli en fullblods «biker» går i oppfyllelse med Rockstars første ekspansjonsperle. Les mer Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Høres utrolig lovende ut dette, og det virker som om R* har satt en ny standard for DLC 10 timers spilletid, + multiplayer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Må nok laste ned snart ja. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Venter bare på at kontoen min skal bli åpnet igjen så kan jeg kjøre på med ms points og laste ned! DAMN ms som sperrer kontoer med "feil" navn Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bra anmeldelse og en overraskende høy karakter Men skal det komme enda en ny DLC til GTA4? Lenke til kommentar
Foertito Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bra anmeldelse og en overraskende høy karakter Men skal det komme enda en ny DLC til GTA4? Jepp, Microsoft skal ha sikret seg rettighetene til to episoder. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 sies så. men angående the lost and dammed så må det ha vert den beste dlcen eg har prøvt på 360. den litle shotgunnen som johny kan bruke mens han ride på mcen sin er jo genial til gang wars og slikt. likte også dei nye motorsyklane. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ble ferdig med historien på under seks og en halv time, men ser frem til å ta de siste prosentene! Er uten tvil det beste nedlastbare innholdet på Xbox360 som jeg har vært borti, og kunne ikke vært mer fornøyd! Bortsett fra en til tider frustrerende gjeng, en himla god historie! 9/10 helt klart! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er ikke noen fan av sykkel gjeng akuratt så jeg kommer nok til å stå over denne episoden. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Spilt historien og skaffet achivements'a. 8/10 fra min side, mye stoff for DLC. Men synes fortsatt Mission Mode til Ninja Gaiden 2 gav meg mer, når det gjelder DLC. Lenke til kommentar
Traxer! Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 What? Er det sant at det nye GTA ikke kommer på PS3? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis det kommer et nytt GTA spill kommer nok det til PS3. Men det her er nedlastbart innhold som MS har betalt store summer for å ha eksklusivt, og blir neppe å se på noen annen plattform enn Xbox 360. (til nød PC etterhvert) Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 9/10 til et historiedrevet spill med elendig historie? Litt trist å se synes jeg. Men likte man GTA4, så liker man nok godt dette også vil jeg tro. Jeg blir uansett ikke lurt en gang til..... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Elendig historie? Hvordan kan du si det når du ikke har prøvd "spillet" engang? Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har et spørsmål jeg må ha et ærlig svar på. Får dere spillsider betalt av Rockstar for disse omtalene? Det er jo helt ufattelig hvor mange superlativer dere klarer å presse inn i en så kort anmeldelse. Først blir GTA IV, det svakeste spillet i serien noensinne - diversifisert fra alt det GTA stod for i forgjengenere - tvunget om til en hybrid av fin grafikk, ustyrlige kjøretøyer og ufattelig langdryg historie uten noe som helst form for klimaks annet enn å velge om du vil drepe person A eller B, som du ikke har et snev av forhold til - gitt 9/10, så følger dere opp med å gi denne mediokre oppfølgeren som ikke gjør annet enn å traske i orginalens fotspor med annen karakter og setting det samme? En oppfølger helt på linje med spillet, uten andre forbedringer enn nye kjøretøy og en litt annerledes historie. Men fortsatt føles det tomt, tamt og latterlig kjedelig. Skremmende. Knock, knock! Hvor faen har dere gjort av humor, spillegleden og gjenspillsgleden, Rockstar? GTA IV er en trist grå klump med nydelig grafikk og gjennomført landskap. Men ellers en skamplett rullebladet til tidenes kanskje morsomste, åpne og innovative spilleserie - frem til nå. Saints Row 2 ble for meg en åpenbaring av hva jeg gikk glipp av i GTA IV, og for det er jeg Volition og THQ evig takknemlig. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Må man fortsatt være barnevakt for "vennene" sine? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Syntes nå GTA IV er ganske morsomt å spille (når man mestrer det), har en god humor (å høre Niko skrike "AYM SÅÅÅRIIIII" etter å ha kjørt på noen i høy fart - priceless!) og har en gjennspillsglede som ihvertfall jeg er glad i. Såklart, det er mer å gjøre i San Andreas og Saints Row/2, men kom ikke her å si at GTA IV er et dårlig/kjedelig spill! Edit: Ercles, nei, det må man ikke. Det er ytterst skjeldent du blir oppringt, og da er det bare for å få oppdrag/instruksjoner. Det er faktisk flere ganger du kan velge å ringe andre for å få hjelp! Endret 18. februar 2009 av Laland Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Må man fortsatt være barnevakt for "vennene" sine? Nei, fordi Johnny allerede er kjent i byen har man allerede kontaktene man trenger. EDIT: Synes personlig GTA IV er seriens beste, historien har mer kjøtt på beina enn tidligere, med veivalgene man må gjøre og fordi man blir bedre kjent med karakterene i spillet. At GTA vant story of the year av flere publikasjoner er da en pekepinn på at historien ikke er håpløs. Endret 18. februar 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kult, off av og til er det kjipt å være en pc noob Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har nettopp rundet spillet, fantastisk ekspansjonspakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå