kaaasen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei igjen folkens! Re-poster en tråd jeg har vært ganske aktiv i på gamleforumet, så tenkte at det kanskje kunne være interesse for noe lignende her. Det er ikke meningen at dette skal bli en skrytetråd, men heller en tråd for diskusjon om og rundt filmer. Jeg ser helst at folk ikke bare poster tittelen på filmen, men mer et opplegg om hvilken film(er) du kjøpte, hvor du kjøpte dem, hva de kostet - og selvsagt hva du synes om filmen! Uten noe mer oppstyr kan jeg jo starte. Tidligere i dag var jeg innom Elkjøp for å handle en film til i kveld (som vi sitter og ser på nå), og etter mye om og men falt valget på Signs. Jeg så den to ganger på kino da den gikk der, og jeg har også sett den utallige ganger på DVD - helt til jeg i helgen fant ut at noen har lånt den og ikke levert den tilbake. Så da lappet jeg ut 159 kroner for den på Blu-ray. Forøvrig kun den andre Blu-ray filmen jeg har kjøpt på nærmere to år. Det sier seg kanskje selv at jeg liker denne filmen. Liker både Mel Gibson og Joaquin Phoenix, og romvesner er noe som fascinerer meg veldig, veldig, veldig mye. Har du ikke sett denne filmen anbefaler jeg at du tar en titt, for dette her er en av de filmene jeg har sett som har skremt meg mest. Noen vil kanskje le av dette og si at den ikke er noe skummel i det hele tatt, men det er vel individuelt. Regner med at det er noen andre som er interessert i film også, så det blir spennende å se om det blir noe fart i denne tråden! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sist gang jeg kjøpte film, kjøpte jeg tre stykker. Den eneste av disse jeg ikke hadde sett, var Juno, en film om en tenåringsjente som blir gravid og bla bla bla. Ikke spesielt god, nei. (Det var sambo som plukket den ut). Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Siste filmen jeg kjøpte er Gjøkeredet med Jack Nicholson, kostet 100kr og var absolutt verdt det, en av de beste fem filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den siste filmen jeg kjøpte var The Fountain. Jeg elsker den. Vil si at jeg har mange favorittfilmer, men denne troner alene helt øverst på lista. Historien er nydelig på flere plan. Det hele er dypt og akkurat passe fjernt. Både musikken og det visuelle er helt nydelig. Kjøpte denne på DVD etter at jeg allerede hadde sett den 3 ganger. Når jeg kom hjem fra butikken begynte jeg å lure på hva jeg egentlig drev med. Jeg kunne jo ikke ha verdens beste film på DVD. Den ble derfor bestilt på Blu-Ray litt etter. Nå står Blu-Ray-utgaven stolt øverst i filmhylla med forsiden fram! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Sist gang jeg kjøptefilm,var forrige lørdag. Da kjøpte jeg "hånden som rører vuggen" og "Flammen og Citronen" på COOP OBS. Jeg tror jeg betalte 79,-for den første og 160,- for den andre. Dette er da to helt forskjellige fimer,men allikevel brae på ver sine måter. Men jeg personlig hadde mer sansen for "Flammen og Citronen" Endret 19. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den siste filmen eg kjøpte var No Country For old Men. Har ikkje fått tid til å se han enda. Er den noko bra? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Den siste filmen eg kjøpte var No Country For old Men. Har ikkje fått tid til å se han enda. Er den noko bra? Ja, den er knallbra! Kjempegod skuespill, og historien er ganske fengende. For ikke å snakke om noen av våpnene =D Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Min siste film er vel heller en serie, og det var ingen annen enn Mot i Brøstet Sesong 1-4. Oppdaget den på postkontoret skal eg skulle kjøpe min kjære Roccat Kone. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den siste var The Dark Knight på Blu-Ray. Herlig kvalitet på en fantastisk film. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) hmm kjøpte national treasure 1-2 box, dødeligvåpen 1, resident evil exstinction og pirates 1 på blu-ray sist helg når jeg var i london:) var ei sjappe som skulle stenge, typ 4 etasjer stor sjappe:P de hadde 25% på alt. national treasure boxen kosta vel £30 og pirates 1 £16 (før rabatt) De andre to fant jeg på HMV en sånn 2 for £30 deal. var egentlig ikke sånn super billig de siste der, men måtte bare bruke opp litt pund! Endret 19. februar 2009 av zell Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Band of Brothers i blueray Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Filmen Dinosaur fra Disney og The Phantom of the Opera. Jeg har sett begge, liker de veldig godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fikk filmen; Swamt Thing i fag fra play.com kosta meg 30kr Ser frem til og få sett den. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Den siste jeg så var vel The Prestige. Veldig kul film med en ganske interessant slutt. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hadde behov for akutt action en helg for noen uker siden..da ble det Rambo trilogy Og ja, det er bra, om man liker slekt! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Var nok Dark Knight, fet film Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kjøper helst tv-serier, men den siste filmen jeg kjøpte var Family Guy: Blue Harvest. Ikke så bra som som de vanlige seriene, men likevel meget bra. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sist jeg kjøpte DVD'er ble det 31 av dem. Deriblant mye Disney og Scrubs og Family Guy. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det var ikke akkurat den siste filmen jeg kjøpte,men jeg var og så Frost/Nixon på kino tidligere i uken Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Sist jeg kjøpte dvd'er, kjøpte jeg disse: http://cdon.no/film/mot_i_br%C3%B8stet_-_t...rsfesten-803587 http://cdon.no/film/karl_%26_co_-_den_komp...e_serien-803577 http://cdon.no/film/mot_i_br%C3%B8stet_-_d...(8_disc)-727972 http://cdon.no/film/mot_i_br%C3%B8stet_-_d...(8_disc)-727972 Klassikere som jeg bare måtte ha i hylla Slengte også med Deep Impact da den bare kostet 9kr Endret 27. februar 2009 av ShoopDaWhoop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå