Gamer_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er det noen som vet om noen spill som har lang enspiller-del? (Som f.eks Fallout 3) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 GTA IV har en lang enspiller-del, hvis du har tenkt å oppnå 100% gameprogress. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er det noen som vet om noen spill som har lang enspiller-del? (Som f.eks Fallout 3) Mass Effect skal du klare å klemme en god del timer ut av. Saints Row 2 brukte i hvert fall jeg over 60 timer på. Lost Oddsey har jeg selv aldri spilt, men vet naboen har runna det og siden det er på 3 (eller 4?) disker så kan du jo selv tenke deg! Ellers er jeg av den oppfatningen at gode, lange enspiller-spill er av en døende rase og opp fra asken reiser det seg en bedriten trend om å klemme inn en multiplayer i hvert bidige spill. Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Om det er X360 det er snakk om, kan jeg jo nevne Lost Odyssey og Oblivion som begge også er i rollespillsjangeren og kan greit ta deg 30-40 timer på første gjennomspilling. Er du mer av den action-elskende typen kan vi jo fint nevne GTA4, som har en rimelig lang enspillerdel, selv om den ikke når like langt opp som rollespillene, om vi kun ser på storyen. Har du ikke spilt Half-Life 2 ennå, kan vi også inkludere The orange box på listen, her får du mye enspillermorro for pengene. Endret 18. februar 2009 av Camrot Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Oblivion har jo samme type interface/styring som Fallout3. Det kommer da fra samme utvikler. Genialt spill, bedre enn fallout3 i mine øyne. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Lost Odyssey. Du bruker lett en 70-80 timer på det. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Crackdown kan vel også nevnes. Billig er det og. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Crackdown er jo ikke så langt, men et bra spill for det! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Om du ikke er en av disse fjortisene som er allergisk mot sub-HD-grafikk, så er Psychonauts og Jade Empire fra markedplace noen av de beste spillene noensinne utgitt. JE får du nok mest underholdning av. Lenke til kommentar
Gamer_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Siden Oblivion er så billig, kjøper jeg kanskje det og GTA4 Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Gamer_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Hva er egentlig best av Saints Row 2 og GTA IV? Nesten alle har forskjellig mening når jeg sjekker rundt på nettet. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva er egentlig best av Saints Row 2 og GTA IV? Nesten alle har forskjellig mening når jeg sjekker rundt på nettet. pga slike spørsmål hva er best av ferrari å lamborghini? Hva er beste konsoll? Smaken er som baken, den er delt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nå har ikke jeg testet det enda, men Fable 2 varer vel noen timer? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fable og Fable 2 anbefales sterkt hvis man ikke har spilt det... fantastisk historie egentlig, og bruker du god tid kommer du til å storkose deg Andre enn det vil jeg som flere her anbefale Oblivion, som er bare laget for Singleplayer som gjør den både lang og innholdsrik. Og siden du har spilt Fallout 3 (og kanskje liker det) så er, som sagt før, Oblivion laget av samme utvikler og har noen ganske åpenlyse likhetstrekk. Lykke til med valget Håper du finner noe du kommer til å kose deg lenge med! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nå har ikke jeg testet det enda, men Fable 2 varer vel noen timer? ja varer noen timer men jeg syntes jeg løp ganske fort gjennom det.. DLCen til fable er veldig kort! den løper du gjennom på et par timer hvis du gjør det riktig.. Silent hill homecoming som kommer skal jeg tro vil ta ganske lang tid.. sitter nå med Alone in the dark og jeg har brukt 2-3 dager på å komme dit jeg er nå men jeg er ganske svak når det kommer til skumle spill så jeg pauser og legger det fra meg gaaanske ofte haha, litt stive kontroller men funker bra historie og rå physics Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Bioshock er vel forholdsvis langt med tanke på hvilken sjanger det er? Edit: Er i hvertfall lengre enn Fable 2! Endret 19. februar 2009 av qweac Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fable 2 er jo ganske kort da mener jeg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nå har ikke jeg testet det enda, men Fable 2 varer vel noen timer? ja varer noen timer men jeg syntes jeg løp ganske fort gjennom det.. DLCen til fable er veldig kort! den løper du gjennom på et par timer hvis du gjør det riktig.. Silent hill homecoming som kommer skal jeg tro vil ta ganske lang tid.. sitter nå med Alone in the dark og jeg har brukt 2-3 dager på å komme dit jeg er nå men jeg er ganske svak når det kommer til skumle spill så jeg pauser og legger det fra meg gaaanske ofte haha, litt stive kontroller men funker bra historie og rå physics Det blir vel en del lengre hvis du gjør mange sidequests og ikke bare fokuserer på mainquesten vel? Regner med det er en del sidequest i det spillet? Bruker forresten lengre tid selv også på spill som er skumle. Brukte faktisk 2 uker med litt spilling hver dag på Dead Space. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hverken BioShock eller Fable 2 er spesielt lange, men Fable 2 kan du tyne mye ut av hvis du går inn for det. Personlig brukte jeg ganske lang tid, fordi jeg tok mange quests før jeg gjorde så mye historie, mens naboen feis gjennom det på mye mindre tid. Men Fable 2 er et godt spill. Om Saints Row 2 og GTA 4 kan jeg nevne at GTA 4 er for meg litt for seriøst. Saints Row 2 er nesten litt for useriøst. Men desverre taper nok Saints Row 2 på å ha litt svakere grafikk og ikke et så kjent navn å forholde seg til. Dessuten vil alle kalle det en GTA 4-klone, noe jeg vil si det ikke er fordi en klone er noe som er helt likt, og SR 2 har mange finesser GTA 4 ikke har, og SR 2 er derfor overlegent. Dessuten er SR 2 moro, det er ikke GTA 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå