Gå til innhold

Nå kommer Scout-nyhetene i Team Fortress 2!

Anbefalte innlegg

Hva syns du om de nye våpnene? For meg er de i stor grad nytteløse, men jeg merker at jeg har fått mye mer airtime nå som fler Scouts flyr rundt med Force-a-Nature.

Dessuten håper jeg virkelig Valve gjør noe med The Sandman i forhold til ubercharge-stun, fordi det er helt nytteløst å måtte bruke så mye tid på å lade opp en uber bare for å måtte stå stille i 3 sekunder. Egentlig håper jeg de kaster hele stun-konseptet på båten.

Joda de er kule de, som du sier så liker jeg ikke helt den stun greia på ubers. Liker godt FaN og Bonk! da man kan bruke den til mange forskjellige og lure taktikker, men til tider ubruklig på public ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
krazy6446 - går an å sjekke achievementsene (trenger virkelig et norskt ord for dette) og progresjonen i hver enkelt på steam-siden din, eller inne i selve spillet :)

Personlig joina jeg en server som var over halvtom og fikk den kanskje litt lett B)

Kom på det jeg også (på steam-profilen). Kan det kalles utfordring? Prestasjon?

Lenke til kommentar

Problemet er at de mer mest morsomme for Scouten, ikke for så mange andre.

Bonk! har faktisk en utrolig fin verdi som Sentrygun-bait. Send en Scout på Bonk! inn først som får sentrygunnern til å gå amok, så sender du inn resten av kavaleriet og vekk med den :p

Jeg er fortsatt motstander av stunninga til The Sandman. Det kan ta opp mot 20-25 sekunder å fylle en full uber, og èn Scout kan ødelegge den på de fleste brett uten stor innsats. Medic er ikke akkurat noen populær klasse fra før, og kommer vel aldri til å bli det så lenge deres største våpen blir nytteløst så fort.

Pyro, Demo og Soldier har også mulighet til å stoppe en uber, men det krevet litt skill og guts. Å slå en ball fra pokker i vold krever jo litt skills, men jo lengre unna Scouten står, jo lenger blir man stunna.

Lenke til kommentar
Problemet er at de mer mest morsomme for Scouten, ikke for så mange andre.

Bonk! har faktisk en utrolig fin verdi som Sentrygun-bait. Send en Scout på Bonk! inn først som får sentrygunnern til å gå amok, så sender du inn resten av kavaleriet og vekk med den :p

Jeg er fortsatt motstander av stunninga til The Sandman. Det kan ta opp mot 20-25 sekunder å fylle en full uber, og èn Scout kan ødelegge den på de fleste brett uten stor innsats. Medic er ikke akkurat noen populær klasse fra før, og kommer vel aldri til å bli det så lenge deres største våpen blir nytteløst så fort.

Pyro, Demo og Soldier har også mulighet til å stoppe en uber, men det krevet litt skill og guts. Å slå en ball fra pokker i vold krever jo litt skills, men jo lengre unna Scouten står, jo lenger blir man stunna.

UBER en pyro istedenfor. De er mye vanskeligere å treffe en treige heavys. Heavys har etter min mening alltid vært et dårlig mål å ubre uansett. Heal them ja, men gi uber til noen som faktisk kan ha bruk for det.

Endret av ZaiRoX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...