Gå til innhold

Nå kommer Scout-nyhetene i Team Fortress 2!

Anbefalte innlegg

Endelig er den her!

http://www.teamfortress.com/scoutupdate/

Første unlock er altså publisert, og etter timeplanen å dømme vil Scout-unlocken komme på onsdag 25. februar.

"The Sandman"

"You Scouts are gonna love this highly collectible bat that smacks baseballs at the other team, stunning the living crap outta anybody dumb, slow, drunk, mute or Australian enough to get in the way. The farther the ball flies before ricocheting offa some chucklehead's skull, the longer he's gonna be stunned. And guys who think they're tough because they're invulnerable? It works on them too. Now the bad news: You can't double jump when you're carrying this little beauty. On the other hand, double jumping never put anybody in a coma."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bah hardt å miste double jump da. Det er det som gjør scout morsomt å spille :-(

Men hvis ballen spretter, da gjør den opp for det (På 2fort i hvert fall).

Håper virkelig ikke at ballen spretter!

En Scout som ikke dobbelthopper har fortsatt en stor kraft i rein fart, og det er fortsatt ingen klasser som vil plukke han ned med letthet selv om han ikke dobbelthopper.

Det jeg liker godt med dette balltreet er at det gir Scouten for første gang en måte å gjøre lagarbeid, og ikke bare løpe fort og cappe med litt flaks.

Hva syns dere om dagens nyheter? Arena_Watchtower og CP_Junction? Watchtower har jeg aldri prøvd, og er heller ikke glad i Arena-moden. Junction liker jeg i grunnen heller ikke fordi det er litt for trangt. Men Valve har vel gitt den en once-over Valve style nå som det skal bli et offisielt map.

Lenke til kommentar

Virkelig så få som interesserer seg for TF 2 på dette forumet? Nesten så jeg er forundret!

I dag ble Bonk! energy drink publisert, sammen med lista over achievements (dog uten hva som trengs å gjøres for å få greie de).

"Runnin’ rings around all them molasses-slow dummies out there on the battle- field is thirsty frickin’ work. But when it comes to quenchin’ that thirst, only one thermonuclear thirst detonator packs all the “Atomic Punch” you’ll ever need. Bonk! is fulla radiation, which as we all know is pretty great for givin’ people superpowers. Just one can’ll blast ya into a few-second rush of radioactive energy so powerful you’ll be dodgin’ bullets like they ain’t even there!

Note: Bonk! contains several hundred times the daily recommended allowance of sugar. After the beneficial effects of the radiation wear off, drinkers have reported experiencing feelings of lethargy that can last several seconds. Reading this sentence absolves Bonk! of any liability for killing sprees inspired by or deaths resulting from the ingestion of Bonk! Enjoy Bonk! responsibly… Or by the case"!

Erstatter pistolen (regner jeg med) og ser ut til å gjøre Scouten enda mer uskytelig. Denne sammen med The Sandman tror jeg kan bli en hissig fiende! Dog jeg er usikker på hva bakdelene er, utover det å ikke ha en pistol. Kan noten tolkes seriøst, vil tydeligvis Scouten so drikker Bonk! bli utmattet eller noe slikt (lethargy = the quality or state of being drowsy and dull, listless and unenergetic, or indifferent and lazy; apathetic or sluggish inactivity.) og da vil han jo bli et lett bytte.

Lenke til kommentar
Noen som vet når dette kommer inne i spillet? Blir artig med en oppdatering ja!

På torsdag :)

Jeg tror ikke så mange kommer til å savne dobbelthopp når de kan ta seg en Bonk! i tillegg. Folk som kan putte folk i koma og deretter bli uskytelige for en liten stund høres ikke akkurat ufarlige ut :p

Men jeg er innmari spent på ballens fysikk, og folks fysikk når de blir truffet av ballen. Kan en Pyro airblaste ballen vekk? Hva med en cloaked Spy, vil han miste cloak, besvime mens han er cloaked eller hva? Hva med folk som blir truffet mens de er i lufta? Hvor lenge er maksimal komatid?

Personlig er jeg en alt for dårlig Scout, så med mindre jeg farmer de achievementes jeg trenger for å få våpnene så kommer jeg vel neppe til å få dem hehe.

Lenke til kommentar

Gleder meg, bruker ofte å være scout. Så det passer meg veldig bra, de nye banene ser også veldig bra ut.

Det er likssom det at Valve oppdaterer tf2 ofte, som gjør at man alltid får en ny grunn til å gå tilbake til å spille det igjen etter

man har vært lei en periode. Og det er veldig flott :)

Håper det kommer Sniper achievements snart også, elsker å være sniper :rolleyes:

Endret av Memoen
Lenke til kommentar
Spent på hva engineer kan bli.

husk at turretene ikke vil bli oppgradert.

Det er nok noe som kommer til å bli forandret, da Valve ikke lenger er fornøyd med måten sentryene funker på. En av de første gangene jeg spilte TF2 (2Fort instaspawn, så teller vel kanskje egentlig ikke) fikk jeg 36 sentrykills i ett liv (over to sentryer) rett og slett fordi ingen visste hvordan de skulle angripe den.

Nå er man heldig om man får 2, kanskje 3 kills før det kommer en eller annen som knerter den på avstand uten problemer.

Inmari herlig at Valve forandrer TF2 utover hvordan spillet blir spilt og vekser hos brukerne. Forandrer på klassene, kartene og våpnene for at alt skal være like velbalansert som da spillet kom ut.

Kilder?

Scout updaten kommer i morra :D Sto hvertfall det på en steam update i sta men nå finner jeg den ikke.

Onsdag tror jeg

http://www.teamfortress.com/scoutupdate/index.php

Men mandagens info er ikke blitt sluppet enda heller.

Hva syns dere om achievementsene? Jeg er en elending Scout, så jeg syns de fleste ser utrolig vanskelige ut. Men de har et høyt farmingpotensiale :p

Lenke til kommentar
Syntes ikke de virket så veldig vanskelig. Men dette var nok ikke alle.

Det er nok en del "grinde" achievements også. Som drep 1000 folk med bat f.eks.

35 achievements er nok alle sammen, hvor mange vil du egentlig ha? :p

I dag kom Force-A-Nature ut! Og en ny t-skjorte (har alt bestilt) og en poll om hvilken unlock de skal la komme først når de slipper oppgraderingen. Ser ut til å være Force-A-Nature som blir den første, The Sandman som nummer 2 og Bonk! Energy Drink som den siste unlocken man får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...