Mr. Pants Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Link Lanseringsdato: 5. april Tilgjengelige farger: Svart og blå Pris: 169.99 dollar(40 dollar dyrere enn DSlite) Da var altså lanseringsdatoen for DSi i USA klar. Noe sier meg at vi også vil få vite noe om den europeiske lanseringsdatoen ganske snart. Noen her som planlegger å importere fra USA eller? Jeg tror jeg skal vente til den kommer til Europa. Jeg satser på at EB games vil ha en eller annen kampanje der man kan bytte inn DS Lite + noen spill. Endret 19. februar 2009 av Leflus Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Da ser det ut til at lanseringsdatoen for Europa er klar. Link Lanseringsdato: 3. april Pris: £149.99 Farger: Svart og hvit Jeg er skikkelig overrasket over at den kommer ut i Europa først. Jeg trodde ikke at vi ville få se noe av DSi'en før til sommeren. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Siden Gamer.no har fått en sak om dette på forsiden, tar vi diskusjonen i den tråden istedet. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=1325 Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg