mcgroven Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 EA har kommet med de første detaljene om Dead Space på Wii. Les mer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dette blir ikke noen simpel relansering med dårligere grafikk, men et helt nytt spill utviklet eksklusivt for Wii. Endelig. Godt å høre. Begynner å bli ganske lei av at Wii gjør dette, og det nye hørtes egentlig ganske interessant ut. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dette blir ikke noen simpel relansering med dårligere grafikk, men et helt nytt spill utviklet eksklusivt for Wii. Endelig. Godt å høre. Begynner å bli ganske lei av at Wii gjør dette, og det nye hørtes egentlig ganske interessant ut. Jeg vet ikke om det er så bra. Godt mulig at de erstatter blod og monstre med blomster og zøte aliens slik at Wii-gamere føler seg i sitt rette element Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er flott at det er et originalt spill, men jeg er litt skuffet over at det er et on-rail spill. Wii kunne trengt et nytt 3. persons skyte/horror spill. RE4: Wii Edition solgte veldig bra, så jeg skjønner ikke hvorfor de trengte å forandre så mye på DS-konseptet. Forhåpentligvis blir det et bra spill alikevel. Spillet utvikles iallefall av et kompetent team. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Som allerede sagt, flott at de lager et eget spill til Wii og ikke en laber port, men jeg synes ikke on-rail shooter høres så tøft ut. Endret 18. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 WTF? On rail-shooter. Da mistet jeg interessen. Dammit! Men pluss for at de ihvertfall lager noe nytt. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) WTF? On rail-shooter. Da mistet jeg interessen. Dammit! Men pluss for at de ihvertfall lager noe nytt. Jeg også, liker ikke on rail-shooter i det hele tatt. Er ødeleggende for opplevelsen Liker frihet til å gå der man vil. Grøss, husker Resident evil umbrella chronicles Endret 18. februar 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dead Space Extraction skal nemlig være bygd opp helt fra grunnen av med en fersk historie om hva som skjedde før hendelsene i originalen. Man vil kunne spille hendelsen som skjer i Dead Space Downfall filmen... muligens? Jeg gleder meg isåfall :o Den grafikken så jo lekker ut til å være Wii da Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Når eg leste denna artikkelen så var eg i hundre, kjempenyheiter.....men når eg leser her i tråden at det er eit ON RAILS spel så blir eg megaskuffa Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Mer høyoppløselig trailer tilgjengelig her: http://www.gametrailers.com/player/45652.html?type=mov Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Etter å ha reflektert litt over spillet har jeg kommet frem til dette: -Det er ikke det at det er et on-rails spill som irriterer meg. On-rails spill kan være utrolig artige de. Det er bare det at Wii allerede har et knippe gode on-raills spill. Konsollen trenger flere tps og fps'er. -Spillet ser bra ut. Hvis grafikken i traileren er ingame så fortjener EA virkelig skryt for det de har fått til. -Det ser mer seriøst ut enn Umbrella Chronicles og HotD: Overkill. Wii trenger et slikt spill. -Dette er i det minste en forbedring i forhold til EA's tidligere Wii-spill. Det er et originalt og eksklusivt Wii-spill med god grafikk. Jeg er spent på om NFS: Nitro og Spore Hero har like høye budsjett. Det jeg håper på: -Støtte for offline co-op er bra, men det er også standard for sjangeren. En onlinemodus hadde fått spillet til å skille seg ut i mengden. -En robust singleplayer. Jeg har fått et inntrykk av at de fleste on-rails spillene er altfor korte. Spillet ser i bunn og grunn bra ut, men det er ikke i den sjangeren Wii-eierene er sulteforet på. Jeg håper at EA legger merke til hvor misfornøyde folk er med sjangervalget. De burde ikke kansellere spillet, men jeg håper at kritikken de får vil være nok til at de starter et nytt prosjekt med en annen spillserie. For øvrig litt artig at EA hiver seg på bølgen etter Sega og Capcom har opplevd stor suksess med House of the Dead, Ghost Squad og RE: Umbrella Chronicles. Kanskje Sega kan bane vei for flere fps-spill med The Conduit? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) hvor står det at det er on-rails spill?? det står ingenting om det. Endret 19. februar 2009 av rbr Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hvis det er en rail-shooter så bør det ha offline co-op. Det er sjelden jeg spiller RE UC alene men sammen med en kompis så er det ganske bra underholdning. Det blir uansett spennende å se hva som skjedde før Isaac kom om bord. Kommer til å fortsatt holde ett øye på dette spillet, det kan jo bli riktig bra selv om det går på skinner? Får håpe det for Wii'en min skriker etter oppmerksomhet... -edit: ikke RE4 Endret 19. februar 2009 av jOg Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 hvor står det at det er on-rails spill?? det står ingenting om det. "EA and Eurocom craft a ground-up Wii prequel with first-person on-rails gameplay." -IGN.com Link Lenke til kommentar
rbr Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) faen faen faen. ikke on-rails. da prøver jeg heller på pc versjonen en gang til. ga opp pga kontrollene. Endret 19. februar 2009 av rbr Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ser godt ut, men liker ikkje tanken på on-rail konseptet. Syns slike spill mister gnisten rimelig kjappt. RE:UC var OK, men tapte seg voldsomt med ELENDIG og ensformig lydbilde...noe derimot Dead Space er utrolig bra på, så tror neppe det er det aspektet som kommer til å svikte her(om noen). Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 faen faen faen. ikke on-rails. da prøver jeg heller på pc versjonen en gang til. ga opp pga kontrollene. Skru av V-sync i grafikkkontrollene. Av en eller annen grunn får man massiv muselagg når den er skrudd på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå