Joachim_F Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Drakensang-universet utvides med nok et rollespill, The River of Time. Les mer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tja, alltid gøy med et nytt rollespill, men skal se litt på anmeldelser før det blir et kjøp. Er litt skeptisk, da jeg ikke har hørt noe om det før. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Samme her, min naivitet med kjøp av spill snudde 180 grader etter at jeg betalte 370 for spore. Aldri igjen. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Drakensang har ikke kommet på engelsk ennå, men en engelsk demo kan lastes ned her: Drakensang - The Dark Eye Demo har spilt litt på den, og det virker ganske så bra, fin steming. Ikke så glattpolert og uten sjarm som en del amerikanske spill. Engelsk utgave av spillet skal komme mot slutten av mars Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Drakensang har ikke kommet på engelsk ennå, men en engelsk demo kan lastes ned her: Drakensang - The Dark Eye Demo har spilt litt på den, og det virker ganske så bra, fin steming. Ikke så glattpolert og uten sjarm som en del amerikanske spill. Engelsk utgave av spillet skal komme mot slutten av mars takk , driver å laster ned. Skal prøve dette EDIT: lastet ned og prøvde. Desv. ikke noe for meg, og spesielt for folk som ikke er faen av "klikke" deg fram. Kamera var for følsom, fant ikke noe å "drepe" heller... Endret 20. februar 2009 av MadRos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå