Ter0nd Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Fikk et strømbrudd på ps3 i går da jeg spilte world at war. Idet den slo seg av, så lyste et gult lys i et halvt sekund. Maskinen virker, men når jeg spiller og skal inn i start-menyen og går ut av den igjen, blir det bare sånn halvgjennomsiktig og bare den hold inne lenge home-knappen virker. Har sett litt på youtube/google og der er det mange som får det når de skal slå på maskinen og den ikke virker. Jeg bare lurte på hva det gule lyset betyr og om jeg bør kreve reklamasjon og få ny? noen som vet noe eller har hatt samme problemet Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det gule lyset betyr at harddisken jobber. Du kan spørre kundesupport om det. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 YLOD (Yellow Light of Death) er jeg ganske sikker på at det er. Du kan jo google litt rundt, selv fant jeg dette: http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=126088 YLOD er PS3's RROD. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Det gule lyset betyr at harddisken jobber. Du kan spørre kundesupport om det. Jeg mener at det kommer gult lys der det lyser rødt når den er slått av og grønt når den er på Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det gule lyset betyr at harddisken jobber. Du kan spørre kundesupport om det. Jeg mener at det kommer gult lys der det lyser rødt når den er slått av og grønt når den er på Det høres ikke bra ut :S Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Korte og unødvendig innlegg fjernet En eller flere poster med korte og unødvendige innlegg har blitt fjernet. Ser virkelig ikke grunn til at folk skal svare på en quote, med det som står INNI quote... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå