TST Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Neste uke kommer Halo Wars i salg for Xbox 360. Lyst på et eksemplar? Les mer Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Godt å se at dere er tradisjonstro og fortsetter med flotte konkurranser! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Svar sendt Herlig med konkurranser, bare syns jeg aldri vinner slike . Men er lov å håpe. Lenke til kommentar
crukis Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har allerede forhåndsbestillt Limited Edition Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dette er jo knall Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Vår anmelder Mikael Harstad Groven har spilt gjennom hele spillet, og er ikke i tvil om at dette er en kvalitetstittel, med en sterk historie og spennende gameplay. Oi! Kanskje dette blir det første RTS spillet jeg noengang kjøper på konsoll. Får finne veien bort til absoluttspill og bestille nå tror jeg. I tilfelle jeg ikke vinner, selvfølgelig. Endret 18. februar 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Krysser fingra for dette deilige spillet Lykke til folkens! PS. Må skryte litt av Gamer.no... Synes artiklene er topp, samme som forumet... så har de også klart å få til konkurranser og greier, og det er ikke sååå lenge siden de rev seg ut av Edda. Har jo sett tråder om donasjoner osv. og at de da klarer å ordne konkurranser med slike flotte premier er jo kjempe bra! Keep up the good work! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Mail sendt. Håper virkelig jeg vinner, det begynner å skorte litt på penger, og med alle kvalitetstilene som er ute/kommer ville det vært greit å få et gratis Lenke til kommentar
xfs Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 off..! Håper jeg vinner, for Halo Wars det første strategi spillet jeg noen gang har likt i livet mitt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Xfs, hvis du allerede har spillet, hva er vitsen med å melde seg på i en slik konkurranse? Er også spent på hvordan du kan ha likt det, da det enda ikke har kommet ut. Beta eller noe? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 "komplett adresse" Skal vi ha med ting som postnummer og poststed da ? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja, det skal du. Konkurranse er gøy. ^_^ Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Xfs, hvis du allerede har spillet, hva er vitsen med å melde seg på i en slik konkurranse? Er også spent på hvordan du kan ha likt det, da det enda ikke har kommet ut. Beta eller noe? Demo kansje ? Endret 18. februar 2009 av Solsviken Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 "komplett adresse" Skal vi ha med ting som postnummer og poststed da ? Shit, skrev ikke det jeg. *ny mail* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå