mcgroven Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Robot Entertainment overtar ansvaret for Halo Wars og Age of Empires. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dette var jeg ikke klar over! Veldig godt å høre at det blir støtte og et community rundt Halo Wars! Venter bare på den 27., så ramler Limited Edition ned i postkassa! (Limited for å få Halo 3: Mythic litt tidligere) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skrive leif: Robot Entertainment overtar ansvaret for Halo Wars of Age of Empires. Gleder meg til halo wars men tror ikke det kommer til å selge like godt som noen av halo spillene. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Så i bunn og grunn var dette bare en restrukturering av studioet? Det virker bare litt poengløst å løse opp et studio når mange av de som jobbet der blir samlet i et nytt studio som skal jobbe med akkurat de samme spillene. Eller har jeg misforstått nå? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kommer det til å hete "halo wars of age of empire"? Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 nå er det bare ein kjap skrive feil siden f og g er ved iden av verandre på tastaturet. men tilbake til temaet. så skjønner eg ikkje offer dei legger ned eit studio bare for å åpne det igjen med eit anna namn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Så i bunn og grunn var dette bare en restrukturering av studioet? Det virker bare litt poengløst å løse opp et studio når mange av de som jobbet der blir samlet i et nytt studio som skal jobbe med akkurat de samme spillene. Eller har jeg misforstått nå? Det var Microsoft som la dem ned, så de var rett og slett nødt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg håper på et nytt AOE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå