Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dlink er litt rar...

Anbefalte innlegg

Fikk meg en dlink usb adapter ting slik at vi kunne ha internett trådløst i huset! Men hver gang jeg slår av maskinen og slår på igjen , så har det klikket og masse må konfigureres om igjen! Jeg konfigurerer slik jeg TROR det skal være, internett funker ikke , dlinkn er tilkoblet , nettverksting ikonet viser at alt er som det skal , men får jeg internett , neida , prøver masse rart! Så setter jeg meg ned en god stund etterpå ! gjett hva som plutselig funker... JO internett faktisk ! Dette gjør meg litt frustrert...! Hva skal jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk meg en dlink usb adapter ting slik at vi kunne ha internett trådløst i huset! Men hver gang jeg slår av maskinen og slår på igjen , så har det klikket og masse må konfigureres om igjen! Jeg konfigurerer slik jeg TROR det skal være, internett funker ikke , dlinkn er tilkoblet , nettverksting ikonet viser at alt er som det skal , men får jeg internett , neida , prøver masse rart! Så setter jeg meg ned en god stund etterpå ! gjett hva som plutselig funker... JO internett faktisk ! Dette gjør meg litt frustrert...! Hva skal jeg gjøre ?

Sjekke om det er ny driver og programvare til den?

Lenke til kommentar
Vel dette er faktisk en proff jeg kjenner! Faktisk min onkel som jobber innenfor en respektabel øhm , vet ikke hva jeg skal kalle det! Menne alikevel , han er veldig flink!

Det er nok så men mitt råd er like gyldig uansett, du har problemer og det mest naturlige er og sjekke om drivere o.l er av siste slag.

Lenke til kommentar

Har selv en dlink router som bruker et par minutter på å koble seg opp på nettet hver gang den restartes, riktig nok ikke trådløs. Du slipper å konfigurere hver gang du slår den på, bare gi den en 5 min så pleier den å komme. Gjør meg egentlig ingenting om den er litt treg, siden jeg ikke har slått den av på over et halvt år nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...