Gå til innhold

Korleis stiller du opp nyvaska glas og koppar frå oppvaskmaskina?

LMH

Botnen opp eller ned?  

1. 1. Kva veg plasserar du glas og koppar?

• Åpning opp - Botnen ned
      25
    • Åpning ned - Botnen opp
      42

Anbefalte innlegg

Eg klarer ikkje helt å formulere ein bra tittel, så viss nokon har betre forslag, bring it :)

Uansett! Sjå for dykk at dykk tar ut av oppvaskmasina, du løftar opp eit glas og skal plassere det i eit skap eller tilsvarande. Korleis vil du då gjere det?

Vil du:

a) Plassere det med åpninga opp og botnen ned?

eller:

b) Plassere det med åpninga ned og botnen opp?

Eg er ein svoren tilhengjar av det første alternativet, men bur i ei leilighet i lag med 3 andre og har merka meg at ei av dei andre alltid gjere slik som i alternativ b. Då byrja eg sjølvsagt å lure på kor mange som faktisk gjere det slik!

Eg trur sjølv at dei fleste gjere som i alternativ a. Har også hørt, sjølv om det godt kan vere rein innbilning, at det på ein eller anna måte kan vere litt skadeleg å plassere dei andre vegen. At det vert danna nokre gassar eller noko? Høyrest det rimeleg ut? Viss nokon har hard facts på dette så vær så snill og del dei med oss. Eventuelt berre meg viss det ikkje er nokon andre som bryr seg her inne, men håpar andre også har undra litt over dette viktige spørsmålet.

Oi! Kan vi lage polls sjølve også no? Får vel prøve å få det til før eg kryper til køys.

No eg er spent!

EDIT: Poll fix

Endret av LMH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, eg vet i alle fall at om glasset står med åpningen opp i ganske lang tid, vil det legge seg støv oppi glasset. Så det er ikke ideelt for "fine" glass som ikke blir brukt ofte.

Setter selv glassene opp-ned.

Men, som Hans-O sa så er det en liten feil med alternativene i pollen.

Endret av tine_yoghurt
Lenke til kommentar

Begge deler kjem igrunn ann på en ting, kva ende er tørr/tørrast?

Den våte delen vil som regel lage merke i det eg vil anta er ei hylle av tre, om det blir ståande over lenger tid (kan være nok med nokre timar ved enkelte tre typar).

Av natur setter eg vertfall botnen ned og åpninga opp, det kan tross alt være bakteriar og støv på hylla som kan komme på kanten du skal drikke av. Og det vil vi vel ikkje ha noke av? :)

Lenke til kommentar

Bunnen står alltid opp når glass puttes i vaskemaskinen, er blitt en vane og jeg mener det er slikt det skal være :p

Setter også alt av plastbeholdere, litermålere osv. med bunnen opp.

Men derimot etter vasken blir de fleste koppene, glassene og annet satt med toppen opp, vet ikke hvorfor.

Men bruker som regel å sette vinglass o.l med toppen ned, fordi det er mer "classy" :lol:

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar
Av natur setter eg vertfall botnen ned og åpninga opp, det kan tross alt være bakteriar og støv på hylla som kan komme på kanten du skal drikke av. Og det vil vi vel ikkje ha noke av? smile.gif

Samme grunn som meg det :p

Men at det legger seg støv oppi glasset som en påpekte her så synest jeg også det var litt ekkelt... Og tenk på alle de trillionene av bakterier som lever på oss!! *annfall av kløe* :blink: :rolleyes: :p

Noenting er best at forblir uvist ^^

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar

Oisann, var vist trøttare en eg var klar over i går kveld. No er pollen fiksa! Eg håpar folk las heile posten og slik skjønte kva for eit alternativ som var kva :) Viss ikkje får vi satse på at alle dei tusenvis av stemmene pollen kjem til å få vil jevne ut feilen!

Den våte delen vil som regel lage merke i det eg vil anta er ei hylle av tre, om det blir ståande over lenger tid (kan være nok med nokre timar ved enkelte tre typar).

Eit viktig poeng! På ein del av koppane våre samlar det seg opp litt vatn på "utsida" av botnen etter oppvask. Det kan jo kanskje vere argument nok dersom ein er perverst glad i hylla si?

Ellers trur eg ikkje det er mykje støv i glas som blir brukt relativt ofte, men som andre påpeikar kan det vere lurt å ta opp til vurdering på finare glas.

Åpningen står ned, hvis det er motsatt, kommer det jo masse vann der.

Men vatnet vil jo fordampe ganske raskt.

No skal eg i alle fall ta ut av maskina, og ja! Eg set dei riktig veg!

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om ikke Atsjonas misforstod og trodde det var snakk om hvilken vei glassene står i oppvaskmaskinen. Det er jo passe innlysende at man har glasset opp-ned i oppvaskmaskinen.

For øvrig så har jeg glassende med åpningen opp i skapet her. På serveringssteder står jo alltid glassene opp-ned, men jeg liker ikke tanken på å ha kanten av glasset i de ikke-fullt-så-rene skapene mine. Kanskje finnes det gode argumenter for det motsatte, men inntil videre blir det åpning opp på meg.

Lenke til kommentar
Av natur setter eg vertfall botnen ned og åpninga opp, det kan tross alt være bakteriar og støv på hylla som kan komme på kanten du skal drikke av. Og det vil vi vel ikkje ha noke av? :)

Mye bedre med van og hudrester i glasset ditt? Støv er rundt 80% hud og hårrester fra mennesker. Enda mer om du har hund/katt.

Nei, jeg setter mine glass med åpningen ned slik at de tørker og holder dritten ute.

Bedre med litt dritt på kanten enn masse dritt oppi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...