BigRazer Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hei. Jeg har en lang lang stund lurt på hvorfor ikke Activison har tenkt på et CoD Vietnam? Likte meget godt Call of Duty 4. Har gått litt lei bare 2. verdenskrig spill. Vet at Battelfield har et vietnam spill. Men CoD kunne jo fått til en bra campaign modus, og samtidig fått noe nytt inn i serien. Takk for svar:) edit: Denne hører vel under ''felles'' katorogien? -ToGGY Endret 17. februar 2009 av ToGGY Lenke til kommentar
Aashild_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nei takk ass... ser frem til modern warfare 2 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sikkert fordi en Vietnam-campaign som amerikaner ikke ville være en spesiell oppløftende affære Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sikkert fordi en Vietnam-campaign som amerikaner ikke ville være en spesiell oppløftende affære Nåja... Amerikanerene vant slagene, men tapte krigen.. I hovedsak politisk... Amerikanerene var ikke innstilt på å se amerikanske lik komme hjem i kister.. Prisen av krig var ikke kalkulert i deres regnestykke. Men uansett... Vietnam ville ikke vært så ulikt MW, i henhold til våpen.. M16A1, AK-47, M-60, G3, RPG etc... Til og med Cobra helikopteret som US Marines kaller inn ved en killing streak på 7, ble brukt under Vietnam krigen... For min del blir problemet vegetasjon.. Å løpe rundt i en jungel.. Mye grønt.. Sumper.. Noe mer kjedelig enn det finnest ikke... Ser Personlig frem til MW2, som er det spillet i år jeg gleder meg mest til (Grunnet den store militær/moderne krigførings tilhengeren jeg er) Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Sikkert fordi en Vietnam-campaign som amerikaner ikke ville være en spesiell oppløftende affære [...] For min del blir problemet vegetasjon.. Å løpe rundt i en jungel.. Mye grønt.. Sumper.. Noe mer kjedelig enn det finnest ikke... [...] Jeg synes det er drit fett. På med ghillien og legge seg ned og vente på fiendene for så å ta dem ut med machete. Skikkelige gerilja kamper. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Derfor de kunne laget forskjellige landsbyer, og noen baner med mer vegetasjon. Gleder meg også til MW2:) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja det burde vere mulig å mekke sammen eit godt Vietnam spill som ikkje kun omhandler jungelkriger. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Sikkert fordi en Vietnam-campaign som amerikaner ikke ville være en spesiell oppløftende affære [...] For min del blir problemet vegetasjon.. Å løpe rundt i en jungel.. Mye grønt.. Sumper.. Noe mer kjedelig enn det finnest ikke... [...] Jeg synes det er drit fett. På med ghillien og legge seg ned og vente på fiendene for så å ta dem ut med m24. Skikkelige gerilja kamper. Fixed Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har håpt på en CoD Vietnam lenge jeg... Venter fremdeles. Syntes de fleste spill som har blitt lagd til denne perioden har vært litt weak. Vietcong var gørr. Battlefield Vietnam var greit nok, men ikke noe spesielt. Nå er jo jeg forelska i Huey helikopter da. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva med Call of Duty : Falkland. Ikke mange spill som har tatt for seg den krigen. Isteden for helikopter kunne det stått en harrier og skutt folk. Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Call of Duty: Wild West? Trenger noen nye Cowboy shooters. Skyte med Winchester på banditter og meksikanere! (ikke så utrolig forskjellig fra dagens sør USA.) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes det var en god idé, jeg er også veeeldig lei av 2. verdenskrig spill Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvorfor ikke Call of Duty: Cuban Revolution? Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvorfor ikke Call of Duty: Cuban Revolution? Call of Duty: Kautokeino Opprøret? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ville ikke fungert med COD motoren da de sliter med kjøretøy og store kart. COD5 hadde mindre maps enn CS, det sier litt. Skal det kjøres et nytt Vietnamspill i nærheten av legendariske BF Vietnam må det være på en motor som takler store omgivelser og kjøretøy ikke minst ! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er ennå ikke et spill etter Vietcong som har fanget den riktige Vietnam-atmosfæren. Så et Call of Duty satt til den tiden kunne vært bra. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvem bryr seg om Vietnam egentlig, bortsett fra et par nostalgiske amerikanske nisser? Kjedelig konflikt filmatisert til det uendelige. GJ-ESP. Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ville ikke fungert med COD motoren da de sliter med kjøretøy og store kart. COD5 hadde mindre maps enn CS, det sier litt. Skal det kjøres et nytt Vietnamspill i nærheten av legendariske BF Vietnam må det være på en motor som takler store omgivelser og kjøretøy ikke minst ! Nja... Stiller meg litt skeptisk til dette. Jeg er enig at der trengs større kart om der skal komme et CoD Vietnam. I hvertfall et kart som er friere og at man ikke blir presset inn i korridorer etc, men man kan ta flere ruter til endes om man vil. CoD5 hadde en bane som jeg syntes va helt utrolig konge og det var Outskirts nettopp pga. at man kunne bevege seg mer fritt i forhold til andre baner. Jeg er litt uenig at man må kunne kjøre rundt i CoD:V. Det har fungert bra før med at man springer rundt ved siden av tanks, styrer dem av og til i WW2, og har diverse "bruk våpenet på kjøretøyet har" baner. Det hadde vært kult med muligheten til å fly Huey etc som var en stor del av Vietnam krigen men igjen så fokuserer CoD på spiller krig ikke med kjøretøy. Jeg ser ikke bort ifra at om der kommer et spill som er Vietnam at der blir noen baner der man sitter i et Huey med sin M60... Jeg har forsåvidt aldri likt de banene i CoD hvor man styrer tanks. De virket bare for dårlige og useriøse for meg. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skal man ha større/ friere baner i CoD går man jo bort fra noe av det som kjennetegner serien. Store episke scriptede scener. Selvfølgelig, om ny og bedre teknologi i dagens konsoller gjørt det mulig å holde slike episke scener selv på friere baner har jeg ingenting imot det, men hvis dette går på bekostning av alle disse, så er det bare å styre unna. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvem bryr seg om Vietnam egentlig, bortsett fra et par nostalgiske amerikanske nisser? Kjedelig konflikt filmatisert til det uendelige. GJ-ESP. Jungel, tett vegetasjon, vanskelig forhold, er dette som gjør det super egnet til spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå