HagEnuK Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Hei. Jeg har et ASUS V7700 skjermkort og har lyst til og bruke Tv-out. jeg skal kjøpe meg en DVD spiller nå: Mustek DVD-spiller V560. Er det en inngang bak denne som jeg kan putte Tv-outen på pc`en inn? så singnalet går gjennom DVD spilleren og reciveren så når jeg spiller av en Mpeg på PC-en blir det lyd og bilde på tv?. Eller finnes det noen andre måter og få tv-outen til og funke på tv`en (har ikke S-video inn på tv) hopper på svarene! Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Hvis ikke tv'en din har s-video inngang, så er det liten sannsynlighet for at man kan sende inn signaler via s-video utgangen på skjermkortet. Det er mange som mener at det går hvis du har en scart inngang på tv'en og bruker en omformer fra s-video til scart. Hvis du ikke skal få svart/hvitt da, må det være en egen instilling på tv'en om at scart'en får s-video signal inn! Mulig det finnes noe annet mygel på andre tv'er (f.eks. din), men det vet jeg ikke. Derfor blir det letteste å bruke composite utgangen på skjermkortet, hvis du har det... Denne kobles rett til tv'en (hvis du har composite video inngang [gul "phono"-plugg]på tv'en), eller så har de fleste video'er det. Lyden må du ta fra lydkortet. Når det gjelder dvd-spilleren, er det mulig at det er s-video inn, men du får ikke s-video fra dvd'en til tv'en hvis tv'en ikke støtter s-video. [ Denne Melding var redigert av: Instigator på 2001-10-25 10:10 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå