Gå til innhold

Haze - Anbefales?

- FuzioN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haze er ræva! :p Gleda meg som en unge når det kom, dreit i anmeldelser og likte demoen. Men jeg fikk bare vondt av spillet. Det mest generiske og gjennomsnittlige spillopplevelsen jeg har hatt på år og dag. Det er ikke det at spillet er så dårlig, det er bare at det ikke gjør noe bra

Lenke til kommentar

Jeg betalte 40 spenn for dette spillet(nytt), prøvde det en gang, så ble det lagt i hylla, og jeg hakke rørt det siden. Hadde jeg ikke hatt noen andre spill kunne jeg kanskje ha nølt meg igjennom det, men ellers er det et ganske dårlig spill overall, kunne kanskje hatt det litt morro i COOP og sånt men..

Men men, angrer alikevell ikke på kjøpet da, var verdt såpass bare for å få et til blått spill i hylla :p

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg lurer på om Haze anbefales? Fordi man kan ikke alltid stole på reviews :)

Jeg lurer på det fordi Haze koster 199 på CDON.COM - og vurderer og skaffe det :)

Takker for alle svar ;)

Mvh. HardC0re Gamer 1997 :)

Ikke for å være negativ, men spillet er ikke så veldig bra. Grenser mot "dårlig" faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg vil nesten tør påstå at det ikke er verdt 100-lappen hos Play.com heller. Jeg kjøpte det på Platekompaniet for 199,- og etter å ha kjørt gjennom coop Halo 3 sammen med en kompis tenkte vi å gjøre det samme med Haze. Haze gjør mye etter Halo-malen, men bommer på alle punkt! Etter en time ga vi oss, makan til makkverk av et drittspill skal du lete lenge etter.. Totalskuff!

Endret av Darth Godo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...