- FuzioN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei! Jeg lurer på om Haze anbefales? Fordi man kan ikke alltid stole på reviews Jeg lurer på det fordi Haze koster 199 på CDON.COM - og vurderer og skaffe det Takker for alle svar Mvh. HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ligger en demo på PSN. Yahtzees anmeldelse er også verdt å få med seg. Jeg har bare prøvd demoen og den ga ikke mersmak for å si det sånn. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 spillte bare demoen.. den var dårlig.. I lag med dårlige anmeldelser og veldig dårlige tilbakemeldinger fra folk på forumet bestemte jeg meg for å hoppe langt over spillet.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Synes spillet er helt greit til den prisen. Demoen som ligger ute er en del dårligere enn resten av spillet, synes ivertfall jeg. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Basert på demoen hadde eg styrt glatt unna. Grafikk,kontroll,lyd og AI..ingenting var særlig godt her. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Prøvde det på coop med en kompis, men ble allikevel ikke overbevist om at det var verd penga. Bytta det og Turok inn i Guitar Hero World Tour. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ikke verdt 199 nei. Kjøp det heller på play.com til 99,- Det gjorde jeg, om jeg angrer eller ikke gjenstår fortsatt å se Har hørt mye dritt om spillet, men for å være ærlig så syns jeg ikke demoen var så verst. http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...ze/Product.html Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ligger en demo på PSN. Yahtzees anmeldelse er også verdt å få med seg. Jeg har bare prøvd demoen og den ga ikke mersmak for å si det sånn. yahtzee is funny Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) 199 for spillet mener jeg er verdt det, det er kanskje ikke i nærheten av det mange håpet det skulle være. Men for den prisen er det ikke så verst. Endret 18. februar 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kjøpte det på play.com bare pga prisen, gleder meg til å teste ut Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Har lastet ned demoen, men har ikke tid til å prøve den, fikk nettopp Saint's Row 2 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fikk LBP fra play.com idag, så regner med Haze er i posten i løpet av helga Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Haze er ræva! Gleda meg som en unge når det kom, dreit i anmeldelser og likte demoen. Men jeg fikk bare vondt av spillet. Det mest generiske og gjennomsnittlige spillopplevelsen jeg har hatt på år og dag. Det er ikke det at spillet er så dårlig, det er bare at det ikke gjør noe bra Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg betalte 40 spenn for dette spillet(nytt), prøvde det en gang, så ble det lagt i hylla, og jeg hakke rørt det siden. Hadde jeg ikke hatt noen andre spill kunne jeg kanskje ha nølt meg igjennom det, men ellers er det et ganske dårlig spill overall, kunne kanskje hatt det litt morro i COOP og sånt men.. Men men, angrer alikevell ikke på kjøpet da, var verdt såpass bare for å få et til blått spill i hylla Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei! Jeg lurer på om Haze anbefales? Fordi man kan ikke alltid stole på reviews Jeg lurer på det fordi Haze koster 199 på CDON.COM - og vurderer og skaffe det Takker for alle svar Mvh. HardC0re Gamer 1997 Ikke for å være negativ, men spillet er ikke så veldig bra. Grenser mot "dårlig" faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Selges for 599 på lokale lefdal her, naice pris. Er nok verdt det viss du kjøper det til en 100 lapp på nettet eller noe. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg vil nesten tør påstå at det ikke er verdt 100-lappen hos Play.com heller. Jeg kjøpte det på Platekompaniet for 199,- og etter å ha kjørt gjennom coop Halo 3 sammen med en kompis tenkte vi å gjøre det samme med Haze. Haze gjør mye etter Halo-malen, men bommer på alle punkt! Etter en time ga vi oss, makan til makkverk av et drittspill skal du lete lenge etter.. Totalskuff! Endret 24. februar 2009 av Darth Godo Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Demoen var passe kul synes nå jeg da, til 99kr så er det absolutt verdt å kjøpe. Men om du kommer til å spille det ferdig er vel en helt annen sak.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Men bare ver klar over at det er endel bugs og slikt i det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå