LordShaft Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Heisann godtfolk... Jeg kom over Guitar Hero på rema her idag, til bare 399,- med trådløs gitar! Spm mitt er om dette er en god gitar? Da jeg har hørt at enkelte av gitarene er dårlige osv. Er dette ett godt kjøp? Ser at samme spillet med samme gitar er å finne til 799,- på nettet rundt om. Å 400 spenn for denne pakka må jo sies å være ett bra tilbud! Men det avhenger litt av at gitaren er dugendes! Takk for svar. Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 samme gitar som world record holderen har. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som vet om dette er et riksdekkende tilbud? Har vurdert Guitar Hero/Rock Band lenge nå og dette er et tilbud jeg bare ikke vil la gå fra meg ^_^ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 jepp, det må det være. har hørt om folk fra hele landet som har kjøpt der. Jeg kjøpte i Harstad selv. tomt nå Lenke til kommentar
hansi_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 jeg kjøpte det i rakkkestad i Østfold Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som vet om dette er et riksdekkende tilbud? Har vurdert Guitar Hero/Rock Band lenge nå og dette er et tilbud jeg bare ikke vil la gå fra meg ^_^ Er nok riksdekkende dette ja, står i rema avisen som kom med posten for noen uker siden. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Så det på Rema her nede i Grimstad også, snåle greier. Var på Rema 1000 jeg kjøpte billige hdmi kabler også=) Lenke til kommentar
Albertaaberg Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvilket Guitar Hero er det? Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Legends of Rock om jeg husker riktig. Edit: GH3 altså. Endret 19. februar 2009 av Sebgun Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den traadl0se guitaren er rimelig dritt syntes jeg da :S Explorer som jeg fikk med toern er den desidert beste jeg har provd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå