Gå til innhold

akurat ikke nok poeng til lost and the damned

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp så du får råd til Portal: Still Alive i tillegg ;)

Men nei, går ikke ann å overføre poeng til andre så vidt jeg vet. Eneste måten å gi bort poeng er å kjøpe en sånn gavegreie i butikk.

Edit: Glemte on-topic

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Nei, det er ingen sedler merket med 199kr, men det blir noe helt annet. Hadde vært best om vi fikk kjøpe nøyaktig det vi skal ha istedenfor at vi må kjøpe de dumme poengene først. Se for deg at du skal gå på din lokale Rema-butikk for å kjøpe en grandis. Du skal til å dra kortet, men får isteden beskjed om at du må ta ut Rema-poeng i Rema-banken ved siden av kassen. Du får dessverre bare kjøpt 1000 poeng om gangen, så når grandisen koster 899 Rema-poeng blir du sittende igjen med 101 poeng. Disse poengene kan selvsagt bare brukes på Rema-butikker. Blir dette det samme som kontanter? Nei!

Lenke til kommentar

Merker at morsomme sammenligninger i argumentasjonsøyemed begynner å bli litt tynnslitt. Men ser allikevel poenget ditt, qweac. Det er litt utspekulert, og det er litt stygt gjort av Microsoft. Men så lenge vi har valgt å kjøpe en konsoll av et firma som kanskje, sammen med Apple, er de som aller mest fortjener tittelen "corporate america", ja da visste vi hva vi gikk til ;)

Lenke til kommentar

Syns jo poeng systemet kan fungere fordi som ikke har visa muligheter, men jeg syns Psn er greiere akkurat der, du betaler enkelt og greit inn med visa Summen som det koster, mye enklere.

Hvis jeg kunne gitt points hadde jeg slengt deg 1300:P har alt for mye.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...