hansi_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 skulle til å kjøpe GTA IV lost and the damned. jeg tenkte jeg skulle bestille 1500 poeng, fordi jeg allerede har 90 poeng. Da er jeg bare 10P unna spillet <_< er det mulig å kjøpe bare 10P eller overføre fra andre? Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Skal overføre 10P til deg dersom det viser seg å være mulig! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Kjøp så du får råd til Portal: Still Alive i tillegg Men nei, går ikke ann å overføre poeng til andre så vidt jeg vet. Eneste måten å gi bort poeng er å kjøpe en sånn gavegreie i butikk. Edit: Glemte on-topic Endret 17. februar 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Oida, 10 poeng er surt. Men du får jo 500 ms points for 41 kroner da? 500 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 41,00 1000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 82,00 2000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 164,00 5000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 410,00 https://live.xbox.com/nb-NO/Flows/BuyPoints...aspx?Check=true Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Let me get this straight: Du visste at du kom til å mangle 10 da du bestilte 1500 poeng? - Way to go ^_^ Synes det er litt kjipt av Microsoft å operere med bestemte poengsummer som mer eller mindre aldri passer med faktiske priser. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nå er jo ikke microsoft dem som gjør absoulutt alt rett heller da Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja, for det er jo MS alene om? Jeg har ingen sedler merket med 199 kr feks. Det er jo ikke slik at du "mister" de resterende poengene - du kan bruke de til andre ting. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nei, det er ingen sedler merket med 199kr, men det blir noe helt annet. Hadde vært best om vi fikk kjøpe nøyaktig det vi skal ha istedenfor at vi må kjøpe de dumme poengene først. Se for deg at du skal gå på din lokale Rema-butikk for å kjøpe en grandis. Du skal til å dra kortet, men får isteden beskjed om at du må ta ut Rema-poeng i Rema-banken ved siden av kassen. Du får dessverre bare kjøpt 1000 poeng om gangen, så når grandisen koster 899 Rema-poeng blir du sittende igjen med 101 poeng. Disse poengene kan selvsagt bare brukes på Rema-butikker. Blir dette det samme som kontanter? Nei! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvis man bare handler på Rema gjør det det.. :rolleyes: Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Merker at morsomme sammenligninger i argumentasjonsøyemed begynner å bli litt tynnslitt. Men ser allikevel poenget ditt, qweac. Det er litt utspekulert, og det er litt stygt gjort av Microsoft. Men så lenge vi har valgt å kjøpe en konsoll av et firma som kanskje, sammen med Apple, er de som aller mest fortjener tittelen "corporate america", ja da visste vi hva vi gikk til Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nå er jo ikke microsoft dem som gjør absoulutt alt rett heller da Har de gjort noe feil i dette tilfelle? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Syns jo poeng systemet kan fungere fordi som ikke har visa muligheter, men jeg syns Psn er greiere akkurat der, du betaler enkelt og greit inn med visa Summen som det koster, mye enklere. Hvis jeg kunne gitt points hadde jeg slengt deg 1300:P har alt for mye. Endret 20. februar 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå