Håvard_InnleggNO Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 1598,- Regner med at det er Arkade modellen, men tilbudet gjelder de andre modellene også. Men det står at du får penger tilbake, så da regner jeg nok med at du må vente på dem alikevel, og ikke får avslag i prisen slik jeg skrev i forrige post. Kan bekrefte dette. Du får med skjemaet som du må fylle ut og sende til Microsoft. Lenke til kommentar
svennaa Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det står klipp ut ean etikettene. Hvor er disse etikettene? Klippet ut den utenpå xboxembalasjen, trenger jeg fler? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Virka Fryktelig mye stress for å få de 450 kronene altså, guri malla! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tror ikke det er så mange som kommer til å gjennomføre det. Burde heller være "kjøp en Xbox 360 og ett av disse produktene - få 450,- avslag!" Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, det skulle butikken klart å ordne opp med MS. Vi kunne bare fått rabatten direkte fra butikken. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Så kunne butikken sendt kopier av kvitteringer tilbake til MS og fått den samme summen tilbake/i avslag for nye produkter. Hadde gjort det hele mye mer ryddig for forbrukeren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå