husgutt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette, så lager en ny post... Dersom du er keen på ny xbox, og i tillegg kjøper en av disse produktene: -trådløs håndkontroller -Banjoo kazooie -halo wars -scene it -lips så kan du få tilbake 450 kroner fra microsoft.. Til info http://www.xbox.com/nb-NO/moneyback/default.htm gjelder til 16 april. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hmm.. Kjøpe en til? Også modde den? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Man får det produktet man kjøper i tillegg nesten gratis altså, bare at man må gå gjennom noe forferdelig hamaras med utfylling av skjemaer først? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Man får det produktet man kjøper i tillegg nesten gratis altså, bare at man må gå gjennom noe forferdelig hamaras med utfylling av skjemaer først? Det er det å få kontanter tilbake som er greia. Står det "få med et spill gratis!" så tenker folk "meh, må fortsatt betale for konsollen". Får man kontanter tilbake, istedet for å ha dem hele tiden, da blir det "Jeg får jo pengene tilbake! Da MÅ jeg ha!" Edit: http://xbox.cust.strongbox.se/moneyback/no/productlist.htm Kjøper man bare Scene it? så får man også 450,- tilbake! Da koster det jo bare et par hundrelapper! Damn, I can gets me a new spill.. Endret 20. februar 2009 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Man får det produktet man kjøper i tillegg nesten gratis altså, bare at man må gå gjennom noe forferdelig hamaras med utfylling av skjemaer først? Det er det å få kontanter tilbake som er greia. Står det "få med et spill gratis!" så tenker folk "meh, må fortsatt betale for konsollen". Får man kontanter tilbake, istedet for å ha dem hele tiden, da blir det "Jeg får jo pengene tilbake! Da MÅ jeg ha!" Edit: http://xbox.cust.strongbox.se/moneyback/no/productlist.htm Kjøper man bare Scene it? så får man også 450,- tilbake! Da koster det jo bare et par hundrelapper! Damn, I can gets me a new spill.. De pengene man får har man jo allerede brukt på ekstra tilbehør for å få igjen penger. Lenke til kommentar
hansi_InnleggNO Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 jeg har allerede xbox 360 elite. hvis jeg stikkker ned å kjøper Halo Wars (selv om jeg ikke kjøper ny konsoll), så vil jeg få 450 kr tilbake? eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nei, gjelder bare hvis du kjøper Scene it? eller et av de gyldige spillene, sammen med en ny Xbox. Lenke til kommentar
hansi_InnleggNO Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 åå, sammen med NY Xbox ja. Crap! Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 "Pengene er normalt inne på konto etter 8 uker". Etter 5 uker har jeg jo glemt at jeg venter på penger, så da blir det jo en positiv overaskelse i tillegg! Men alvorlig talt syntes jeg det var fryktelig lang tid. Jeg forstår at det er mye jobb for de å gå igjennom alle skjemaene, men 8 uker er fryktelig lang tid. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvem bryr seg om det? Siden du har glemt dem da, så får du plutselig råd til et helt nytt spill.. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Håper ikke dette fører til at prisen på selve konsollen stagnerer. Sjeldent de har flere kampanjer samtidig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva med oss som allerede har lips? får vi 450 kr? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nei. Du må kjøpe et av spillene og en Xbox 360 samtidig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Men hvis jeg bare kjøper en xbox, får jeg en xbox for *pris* - 450, eller må de kjøpes samtidig? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Du må kjøpe en Xbox og et av spillene samtidig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kjøp noe annet enn Lips da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 I dagens Spaceworld-avis opererer de med dette tilbudet, og gir deg avslag når du handler i steden for at du må vente på penger. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 I dagens Spaceworld-avis opererer de med dette tilbudet, og gir deg avslag når du handler i steden for at du må vente på penger. Hva er prisen på selve konsollene da? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 1598,- Regner med at det er Arkade modellen, men tilbudet gjelder de andre modellene også. Men det står at du får penger tilbake, så da regner jeg nok med at du må vente på dem alikevel, og ikke får avslag i prisen slik jeg skrev i forrige post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå