Gå til innhold

Til info: Kjøp xbox og få penger tilbake fra microsoft

husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man får det produktet man kjøper i tillegg nesten gratis altså, bare at man må gå gjennom noe forferdelig hamaras med utfylling av skjemaer først?

Det er det å få kontanter tilbake som er greia. Står det "få med et spill gratis!" så tenker folk "meh, må fortsatt betale for konsollen". Får man kontanter tilbake, istedet for å ha dem hele tiden, da blir det "Jeg får jo pengene tilbake! Da MÅ jeg ha!"

Edit: http://xbox.cust.strongbox.se/moneyback/no/productlist.htm

Kjøper man bare Scene it? så får man også 450,- tilbake! Da koster det jo bare et par hundrelapper! Damn, I can gets me a new spill..

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Man får det produktet man kjøper i tillegg nesten gratis altså, bare at man må gå gjennom noe forferdelig hamaras med utfylling av skjemaer først?

Det er det å få kontanter tilbake som er greia. Står det "få med et spill gratis!" så tenker folk "meh, må fortsatt betale for konsollen". Får man kontanter tilbake, istedet for å ha dem hele tiden, da blir det "Jeg får jo pengene tilbake! Da MÅ jeg ha!"

Edit: http://xbox.cust.strongbox.se/moneyback/no/productlist.htm

Kjøper man bare Scene it? så får man også 450,- tilbake! Da koster det jo bare et par hundrelapper! Damn, I can gets me a new spill..

De pengene man får har man jo allerede brukt på ekstra tilbehør for å få igjen penger.

Lenke til kommentar

1598,-

Regner med at det er Arkade modellen, men tilbudet gjelder de andre modellene også.

Men det står at du får penger tilbake, så da regner jeg nok med at du må vente på dem alikevel, og ikke får avslag i prisen slik jeg skrev i forrige post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...