mcgroven Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Bioware har røpet litt om hvilken retning de vil ta serien i. Les mer Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Spoiler for Mass Effect Skjul Mørkere enn en alienrase som dyrker sivilisasjoner bare for å utslette dem for å ha det gøy? Lenke til kommentar
Folen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du sier noe Ashol! Jeg gleder meg vanvittig til denne oppfølgeren, og må si jeg synes det virker som de virkelig tenker å videreføre tanken om at dine valg har konsekvenser ved bla. å fjerne personer drept i forrige spill. Videre må jeg si at spørsmålene rundt syntetisk vs. organisk liv kan bli svært så interessant, og var noe jeg synes manglet litt (om noe kunne mangle i Mass Effect). En trailer en gang i fremtiden vil nok bli sett mer enn en gang... Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 I mitt tilfelle betyr det at Vrex ikkje vil vere i oppfølgaren. Og eg som byrja å bli glad i han mot slutten. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gleder meg! Ser frem til en noenlunde samme overgang som ble gjort fra Baldurs gate 1 til 2eren. De har jo sagt at det skal være en viss likhet der. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Berre neste DLC blir BETRE enn Bring down the sky. Eg synest det var bortkasta pengar. Ca 90 minutt ekstra gameplay? Dersom ein ikkje dreiv og knota rundt på planeten ville det i realiteten kansje ta 20 minutt. Speedrun, 5 minutt. Vil ha meir historie, ikkje berre ei ny ødemark med eitt ekstra bygg med 2 nye karakterar i. Hovudhistoria i ME1 var dog heilt fantastisk - gledar meg villt til fortsettjinga. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Du kan laste opp din lagrede data og dette vil være med på å forme hvordan historien utvikler seg videre. Godt jeg alltid tar vare på saves fra RPG spill Endret 17. februar 2009 av duppsko Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gleder meg noe så sinnsvakt til dette. Dette er det ENESTE 360 spillet jeg spilte gjennom 2 ganger. Lenke til kommentar
epictjall Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gleder meg veldig mye, beste spillet jeg har spillt på lenge. Nå har jeg skaffa meg xbox 360 også, så nå slipper jeg og vente så lenge på pc versjon håper bare det varer mye lengere en mass effect Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gleder meg syyyykt til dette! Fremdeles står påstanden min om at Mass Effect er det beste xbox360 spillet uansett sjanger! Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette høres bra ut. Gleder meg! Mass Effect er et knallspill! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Likte Mass Effect veldig godt, så gleder meg til oppfølgeren! Skal bli spennende å se hvordan de takler slutten på ME og lar oss følge Shepard videre! (andre enn meg som oppdaget at kapteinen på Normandy og Julius i Saints Row har den samme stemmen? Han ble litt mindre seriøs da.. ) Lenke til kommentar
DarkStar_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Ser virkelig frem til dette. Mass Effect er utvilsomt et av de bedre spillene denne generasjonen har sett med tanke på historiefortelling. Skal bli spennende å se hvordan det utvikler seg videre. Endret 17. februar 2009 av DarkStar Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Likte Mass Effect veldig godt, men jeg har solgt min Xbox til fordel for en Playstation, og ettersom at man bruker saved games fra eneren i toeren virker det ikke sannsynelig at vi vil se en Playstation versjon, men jeg håper. Noen som vet om BioWare kommer til å lage en Playstation 3 versjon? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Å herre, alt nytt om Mass Effect er godt nytt! Kriblet litt i pungen, både når jeg leste om deres planer for oppfølgeren og at det jobbes med mer ekstrainnhold. Noen som vet om BioWare kommer til å lage en Playstation 3 versjon? Spillet har blitt annonsert som multiplattform, men det har blitt hevdet fra flere hold i etterkant at dette var PC/360. Tror ikke noe offisielt har blitt sagt enda. Endret 17. februar 2009 av Mr Foxhound Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 sounds gewd. gjorde dagen så mye bedre å få lest det her, gikk å håpte på at vi kunne få fortsette med karakteren vår på en eller annen måte å slik blir det. wuhu Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette blir helt awesome, gleder meg! Ønsker masse pur ondskap, og valg om å være slem. Lenke til kommentar
Stig_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kommer nok for ps3 også i disse finanskrisetider. Håper bare at jeg kan laste inn savegame fra PC på PS3 :-) Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Høres veldig bra ut, jeg ser frem til at historien mellom Quarians og Geth spinnes videre. Do Androids dream of electric sheep? Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (andre enn meg som oppdaget at kapteinen på Normandy og Julius i Saints Row har den samme stemmen? Han ble litt mindre seriøs da.. ) The Arbiter i Halo 2/3 også. Keith David Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå