Joachim_F Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nå kan du teste Men of War, fra skaperne av Soldiers: Heroes of WWII. Les mer Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 ENDELIG! kan ikke vente med at hele spillet kommer ut folk kommer til å juble over dette spillet Lenke til kommentar
Prux Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) JAAAAA!!! :D Edit: Er en Russisk demo med en annen bane for de som blir ferdig med denne Endret 17. februar 2009 av aspargis Lenke til kommentar
Xtri_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er med i betaen fra fileplanet, er jevla gøy, elsker dette spillet. Gleder meg til hele kommer Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette er rett og slett et genialt spill gleder meg til det kommer ut! Demoen var morro den faktisk:-) hehe!! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Laster ned NUH! Takk og pris for at Gamer skreiv om dette, eller så hadde den sikkert gått hus forbi. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Pfftt, Jeg og Viking hadde oppdatert Men of War tråden om ikke Gamer.no hadde skrevet om Demoen. Gidder ikke å laste den ned. Har spilt oppdraget før, pluss Beta'en er enda ikke ferdigspilt Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Denne demoen skal lastes ned! Edit: Nå har eg testet demoen, overall ganske bra, men grusomt stemmeskuespill. Andre lyder, var også under middels syns eg, tanksen som hørtes ut som den skjøt med en slags lyddemper av papp. Ytelsen er var veldig bra i forhold til de to tidligere spillene. Og "følelsen" når en spillte var ganske smooth. Potensiale! Endret 18. februar 2009 av ac_ Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Enig i at stemmene er dårlige. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 HVORFOR må hotellet vårt ha en linje på 5kb/s? <_< Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 HVORFOR må hotellet vårt ha en linje på 5kb/s? <_< Er da ingen hindring? Routeren vår har sagt ha det, så jeg bruker mobilen . Hastigheten ligger på ca 15 kb/s. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvilken kontrollsystem er der dere tester? RTS eller mere direkte kontroll? Kan tenke meg aa teste hvis det oppleves mer som et fps spill. Personelig ser det da ut til aa kunne minne litt paa Hidden & Dangerous som er en av mine all-time favoritter Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvilken kontrollsystem er der dere tester? RTS eller mere direkte kontroll?Kan tenke meg aa teste hvis det oppleves mer som et fps spill. Personelig ser det da ut til aa kunne minne litt paa Hidden & Dangerous som er en av mine all-time favoritter Er ikke fps, mer tps fra lang avstand blandet med rts. H&D er også en av mine favoritt spill . Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvilken kontrollsystem er der dere tester? RTS eller mere direkte kontroll?Kan tenke meg aa teste hvis det oppleves mer som et fps spill. Personelig ser det da ut til aa kunne minne litt paa Hidden & Dangerous som er en av mine all-time favoritter Er ikke fps, mer tps fra lang avstand blandet med rts. H&D er også en av mine favoritt spill . Har su spillt i tps mode? Kunne det minne litt om H&D eller er jeg paa jordet? Hvordan arter spillet seg i fra et tps staasted? Takker Lenke til kommentar
Prux Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvilken kontrollsystem er der dere tester? RTS eller mere direkte kontroll?Kan tenke meg aa teste hvis det oppleves mer som et fps spill. Personelig ser det da ut til aa kunne minne litt paa Hidden & Dangerous som er en av mine all-time favoritter Er ikke fps, mer tps fra lang avstand blandet med rts. H&D er også en av mine favoritt spill . Har su spillt i tps mode? Kunne det minne litt om H&D eller er jeg paa jordet? Hvordan arter spillet seg i fra et tps staasted? Takker Du ser skjermen som et vanlig RTS spill Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Saa ikke veldig actionpreget mao? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå