Gå til innhold

Anmeldelse: Street Fighter IV (X360/PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er enig med deg, og jeg falt også for nostalgien og la inn en bestilling. Hadde mye gøy med Street Fighter på SNES. Pleide som regel å være Ryu, Blanka eller E. Honda. Slet alltid med Dhalsim og de lange armene og beina hans. Vega var også en tøff nøtt siden han hoppet og spratt hele tiden.

:) Eg likar karaktervalga dine. Ryu var nok favoritten min, E. Honda vart òg brukt ein del. Blanka er kanskje den karakteren eg synest ser tøffast ut.

Men eigentleg er alle dei originale SF2-karakterane veldig bra. Og dette er verkeleg dei originale slåstespel-karakterane...for dei som ikkje veit det: heile konseptet med eit variert sett spelbare karakterar kjem frå SF2. Alt som har komt sidan er etterlikningar.

Hmm, kjenner at eg gledar meg no.

Kay

Lenke til kommentar
Er enig med deg, og jeg falt også for nostalgien og la inn en bestilling. Hadde mye gøy med Street Fighter på SNES. Pleide som regel å være Ryu, Blanka eller E. Honda. Slet alltid med Dhalsim og de lange armene og beina hans. Vega var også en tøff nøtt siden han hoppet og spratt hele tiden.

:) Eg likar karaktervalga dine. Ryu var nok favoritten min, E. Honda vart òg brukt ein del. Blanka er kanskje den karakteren eg synest ser tøffast ut.

Men eigentleg er alle dei originale SF2-karakterane veldig bra. Og dette er verkeleg dei originale slåstespel-karakterane...for dei som ikkje veit det: heile konseptet med eit variert sett spelbare karakterar kjem frå SF2. Alt som har komt sidan er etterlikningar.

Hmm, kjenner at eg gledar meg no.

Kay

Kom ikke Fatal Fury rett før SFII? Der kan man jo velge mellom 3 folk å spille med ihvertfall :)

AtW

Lenke til kommentar
[Kom ikke Fatal Fury rett før SFII? Der kan man jo velge mellom 3 folk å spille med ihvertfall :)

Trur SFII var først. I følgje Wikipedia kom SFII i mars 1991, medan Fatal Fury kom i november.

Kay

Denne artikkelen virker til å mene at SFII kom etter

http://uk.gamespot.com/wii/action/fatalfur...ary;read-review

Men jeg kjenner ikke detaljene, mulig SF2 kom først allikevel.

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Hmm, eg har ikkje klart å finne nokon eksakte utgivelsesdatoar for SFII frå nokon andre kjelder enn Wikipedia, men det ser ut til at dei fleste plasserar det i 1991. Fatal Fury kom i alle fall heilt på slutten av det året (november i Japan, desember i USA), noko eg ikkje får heilt til å stemme med det som står i Gamespot-artikkelen, om at FF skal ha komt til arkadehallane eit par månadar før SFII. Eg kan ikkje vere heilt sikker, men utifrå det eg har klart å finne av informasjon, ser det ut som om SFII var først. Kanskje Gamespot-artikkelen baserar seg på amerikanske utgivelsesdatoar?

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...