Goo_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 En slik er vel nesten ett must ? http://streetfighter.gameshark.com/ Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen ny info om når PC-versjonen kommer? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Er enig med deg, og jeg falt også for nostalgien og la inn en bestilling. Hadde mye gøy med Street Fighter på SNES. Pleide som regel å være Ryu, Blanka eller E. Honda. Slet alltid med Dhalsim og de lange armene og beina hans. Vega var også en tøff nøtt siden han hoppet og spratt hele tiden. Eg likar karaktervalga dine. Ryu var nok favoritten min, E. Honda vart òg brukt ein del. Blanka er kanskje den karakteren eg synest ser tøffast ut. Men eigentleg er alle dei originale SF2-karakterane veldig bra. Og dette er verkeleg dei originale slåstespel-karakterane...for dei som ikkje veit det: heile konseptet med eit variert sett spelbare karakterar kjem frå SF2. Alt som har komt sidan er etterlikningar. Hmm, kjenner at eg gledar meg no. Kay Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 føler jeg bruker Ken, Akuma og C. Viper mest. herlige karakterer:) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Er enig med deg, og jeg falt også for nostalgien og la inn en bestilling. Hadde mye gøy med Street Fighter på SNES. Pleide som regel å være Ryu, Blanka eller E. Honda. Slet alltid med Dhalsim og de lange armene og beina hans. Vega var også en tøff nøtt siden han hoppet og spratt hele tiden. Eg likar karaktervalga dine. Ryu var nok favoritten min, E. Honda vart òg brukt ein del. Blanka er kanskje den karakteren eg synest ser tøffast ut. Men eigentleg er alle dei originale SF2-karakterane veldig bra. Og dette er verkeleg dei originale slåstespel-karakterane...for dei som ikkje veit det: heile konseptet med eit variert sett spelbare karakterar kjem frå SF2. Alt som har komt sidan er etterlikningar. Hmm, kjenner at eg gledar meg no. Kay Kom ikke Fatal Fury rett før SFII? Der kan man jo velge mellom 3 folk å spille med ihvertfall AtW Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 [Kom ikke Fatal Fury rett før SFII? Der kan man jo velge mellom 3 folk å spille med ihvertfall Trur SFII var først. I følgje Wikipedia kom SFII i mars 1991, medan Fatal Fury kom i november. Kay Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) [Kom ikke Fatal Fury rett før SFII? Der kan man jo velge mellom 3 folk å spille med ihvertfall Trur SFII var først. I følgje Wikipedia kom SFII i mars 1991, medan Fatal Fury kom i november. Kay Denne artikkelen virker til å mene at SFII kom etter http://uk.gamespot.com/wii/action/fatalfur...ary;read-review Men jeg kjenner ikke detaljene, mulig SF2 kom først allikevel. AtW Endret 19. februar 2009 av ATWindsor Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hmm, eg har ikkje klart å finne nokon eksakte utgivelsesdatoar for SFII frå nokon andre kjelder enn Wikipedia, men det ser ut til at dei fleste plasserar det i 1991. Fatal Fury kom i alle fall heilt på slutten av det året (november i Japan, desember i USA), noko eg ikkje får heilt til å stemme med det som står i Gamespot-artikkelen, om at FF skal ha komt til arkadehallane eit par månadar før SFII. Eg kan ikkje vere heilt sikker, men utifrå det eg har klart å finne av informasjon, ser det ut som om SFII var først. Kanskje Gamespot-artikkelen baserar seg på amerikanske utgivelsesdatoar? Kay Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kan noen holde meg oppdatert hvem i Trondheim som har dette på lager ? Spillet ble lansert for 14 minutt siden og det er utsolgt ??? Helt ubegripelig. Kjenner frustrasjonen inni meg når hulk modus snart ..... Lenke til kommentar
Vault Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skal ut og skaffe spilet snart, er litt redd for at det skal være utsolgt :/ Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Får gåsehud av bildene!Street Fighter 2 var jo kremen av kremen i si tid, so det her ser unektelig flott ut Nesten so eg må kjøpe meg en 360 kun for å spele det Eller PS3 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Glad for at jeg har både ps3 og 360 nå, tror jeg stikker og kjøper dette når jeg er ferdig på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå