AltF4 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg husker Street Fighter 2 fra jeg var en liten guttunge, men jeg er ikke interessert i å legge ned så mye tid i et spill jeg føler jeg får så lite igjen for som i et slossespill. Noen som kan si noe om hvordan Mortal Kombat vs Marvel er i forhold til SF4? Tenker mest på vanskelighetsgrad. Har null erfaring med buttonmashing, bare vet at jeg ikke egentlig liker genren. Men jeg er hypp på å utvide horisonten. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg synest det er lettest å sitte med kontrollen på (ene) fanget når jeg spiller slike spill, men da kommer jeg støtt og stadig borti de utrolig irriterende R2 og L2 som mildt sagt sitter på undersiden av PS3 kontrollen. ARGH! Fikk snabla lyst å file bort den nederste delen av de knappene.Etter å ha ødelagt hendene mine med snømåking og SFIV så har jeg nesten konkludert med at PS3 kontrollen er søppel. :rolleyes: RAAAGE! Synest spillet er bra, men tror jeg må ha meg en sånn madcatz kontroller eller den fjøla som er enda større. Har du prøvd disse? http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...S3/Product.html For meg ble det en ny verden med PS3 kontrollen som jeg hittil nesten har hatet Lenke til kommentar
MaxXRebo_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Men hvordan er online delen av spillet?? Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 kan teste etterpå og si fra:P Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette spillet skal jeg ha. Er det noen norske butikker som fører arcade-sticken? De ser ikke ut til å bli tilgjengelig før uti mars etter hva jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Svært god omtale det her! Kjekt å kunne lese omtalar av spel som eg i utgangspunktet ikkje er så veldig interessert i, men likevel berre må lese ferdig. Fekk nesten lyst på spelet og! Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Meget bra omtale. Hadde mine tvil til spillet, men etter å ha lest anmeldelsen, så ser det ut som at det blir et kjøp. Herlig at slossingen foregår i 2D, noe som etter min mening gjorde de gamle street fighter spillene bra. Hadoken! Matsini Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Spill som er så basert på timing må vel lide ganske mye under den ganske varienrende input-lagen på TVer? AtW Lenke til kommentar
Vault Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Spaceworld har arkadestikkene til salgs (fra release tipper jeg) Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skal selvfølgelig rett ned i butikken på fredag og plukke det opp. Hadde kjøpt det selv om det fikk 1/10, det er jo STREET FIGHTER!! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 fikk såvidt testa online i går. jeg møtte folk med blinkende latency.. Altså den har jo X anntall hakk grønn/rød (good/bad) de folka jeg fikk kontakt med så viste det ingenting og latency merket blinket. Ikke positivt med andre ord. Det lagga en del, men var faktisk spillbart. Tipper det var en nisse i japan eller noe. Jeg vant så fikk masse bling rewards:) blir vel lettere å finne folk fra freddan;) Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Spilte mye street fighter på SNES. Har ikke konsoll, og det er synd akkurat nå, for dette så sykt bra ut! Tekken, ta deg en bolle Endret 18. februar 2009 av hardrock_ram Lenke til kommentar
Vault Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det som blir digg er at man kan velge voice overs for hver av karakterene (japansk eller engelsk) Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kudos til anmelder for å skrive anmeldelser som reparerer motviljen mot nynorsk jeg utviklet i løpet av videregående! Også er det hyggelig å se at gjenopplivede barndomsminner ikke skuffer Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Etter å ha vingla litt fram og tilbake, fall eg til slutt for fristelsen, og la inn ei bestilling på dette spelet. I utgangspunktet er eg litt skeptisk til heile sjangeren, som eg synest har stått ganske stille sidan Virtua Fighter. Spela er vanlegvis polerte og får gode karakterar, men gir relativt lite for pengane. Likevel fall eg altso for fristelsen denne gongen. Kvar gong eg tenkte at det vart for dårleg valuta for pengane, fekk eg auge på eit skjermskot der det var t.d. Ryu vs Guile, eller Dhalsim vs E.Honda, og då vart nostalgien sterkare enn den kritiske sansen. Ryu - E. Honda - Blanka - Guile Ken - Chun Li - Zangief - Dhalsim Kay Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Spilte mye street fighter på SNES. Har ikke konsoll, og det er synd akkurat nå, for dette så sykt bra ut! Tekken, ta deg en bolle Street Fighter IV har en sinnsykt lang vei for å komme i nærheten av Tekken. Der har du langt mer tekniske ferdigheter og ikke noe superkrefter med i bildet. Street Fighter er typisk standard 2d bevegelses kampspill. Street Fighter er morroe spill men Tekken forblir det mest seriøse slåssespillet for min del Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dette blir det første jeg skaffer meg når jeg kommer hjem, uten tvil. Synes ikke slossespill har imponert stort de siste årene (med noen unntak) og jeg sikler allerede etter å skaffe meg dette spillet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Etter å ha vingla litt fram og tilbake, fall eg til slutt for fristelsen, og la inn ei bestilling på dette spelet. I utgangspunktet er eg litt skeptisk til heile sjangeren, som eg synest har stått ganske stille sidan Virtua Fighter. Spela er vanlegvis polerte og får gode karakterar, men gir relativt lite for pengane. Likevel fall eg altso for fristelsen denne gongen. Kvar gong eg tenkte at det vart for dårleg valuta for pengane, fekk eg auge på eit skjermskot der det var t.d. Ryu vs Guile, eller Dhalsim vs E.Honda, og då vart nostalgien sterkare enn den kritiske sansen. Ryu - E. Honda - Blanka - Guile Ken - Chun Li - Zangief - Dhalsim Kay Er enig med deg, og jeg falt også for nostalgien og la inn en bestilling. Hadde mye gøy med Street Fighter på SNES. Pleide som regel å være Ryu, Blanka eller E. Honda. Slet alltid med Dhalsim og de lange armene og beina hans. Vega var også en tøff nøtt siden han hoppet og spratt hele tiden. Lenke til kommentar
Vault Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Spilte mye street fighter på SNES. Har ikke konsoll, og det er synd akkurat nå, for dette så sykt bra ut! Tekken, ta deg en bolle Street Fighter IV har en sinnsykt lang vei for å komme i nærheten av Tekken. Der har du langt mer tekniske ferdigheter og ikke noe superkrefter med i bildet. Street Fighter er typisk standard 2d bevegelses kampspill. Street Fighter er morroe spill men Tekken forblir det mest seriøse slåssespillet for min del Street Fighter har mer dybde enn Tekken. Tekken er et spill hvor man kan button mashe seg til seier, dette er noe du sjeldent ser i Street Fighter spillene. Dessuten har Tekken noen seriøse problemer med karakterene sine. Eddie/Christie f.eks burde rett og slett bli kasta ut av spillet. Joa Street Fighter har hatt disse problemene selv, men i Street Fighter 4 er de borte. Jeg tviler på at Tekken 6 kommer til å fjerne disse problemene som fortsatt eksisterte i Tekken 5. Men Tekken er herlig når du vil duke it out med noen som ikke har rørt et slåss spill før (Så lenge de ikke tyr til broken characters.) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja de karakterene kan være virkelig helvete hehe. Må ha reaksjonsevne fra en annen verden for å takle de siden det er umulig å se om Eddy/Christie angriper oppe eller nede omtrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå