Meg sjøl Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Kan noen hjelpe meg??? Jeg har antakeligvis greid å avmagnetisere skjermen min... Jeg bare lurte på om det finnes noen mulighet til å "magnetisere" den igjen... Kan noen vennligst svare meg????? Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Avmagnetisere den? Hvordan greide du det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Avmagnetisere den?Hvordan greide du det? ekke det bare til å stille på de knappene på skjermen?, er som ofte avmerket med ett bilde av en magnet elle no i den dur... Lenke til kommentar
Meg sjøl Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Hehehe... eg lot laderen til kamerabatteriene stå ved siden av skjermen...(Mens batteriene ble ladet...) Og så neste dag va bildet på skjermen helt fucket... Lenke til kommentar
hainz Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Tipper sikringen har gått du får skru opp å se etter... vet ikke hvor man får kjøpt ny da... (fattern gjorde det samme med tven en gang) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Bruk "degaus" funksjonen på skermen. Enten er det en knapp for seg selv, eller så ligger i det i menyen på skjermen. Ved mindre skjermen er VIRKELIG gammel så har den degaus mulighet. Skaden skal være veldig stor om dette ikke fikser problemet, men om det ikke gjør det så er eneste alternativet en god reperatør (men det blir ofte så dyrt at det er bedre å kjøpe en ny skerm). Lykke til -Stigma EDIT: Skrivefeil rettet Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hei Prøv å se om du finner ett valg på skjermen din som heter Deguss, da tipper jeg skjermbilder blir normalt igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 heiPrøv å se om du finner ett valg på skjermen din som heter Deguss, da tipper jeg skjermbilder blir normalt igjen. hmm ja var dette eg hintet til i min post Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Vet ikke hvordan en batterilader innvirker på skjermen, men hvis du holder en magnet inntil skjermen, så kommer det mange snåle farger... Av og til går dette bort ved å trykke på "Degauss"-knappen, men ofte tar dette dager eller uker før det går vekk, og det kan være at det ikke går vekk i det hele tatt. En kamerat av meg holdt en høyttalermagnet foran TV-en sin for et halvt år siden, og fargene er der fortsatt. Fryktelig irriterende..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå