lofsa Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Morn ja..! Er det noen som har forslag til 4 player spill(lokalt)? Har allerede Cod WaW (utrolig morro), Beijing OL(Utrolig morro), men vil gjerne ha fler! Har sett litt på Virtual Tennis 3(er det 4, eller bare 2?) og mange andre. Noen som har noen tips/erfaringer? Takker. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Warhawk, Fifa 09 og Calling all Cars Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Morn! Little Big Planet er kjempegøyalt med 4 spillere på samme skjerm. Kommer alltid nye baner som er laget av ganske kreative personer. Men kan bli litt rotete når alle prøver å hoppe til en plass samtidig. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Morn! Little Big Planet er kjempegøyalt med 4 spillere på samme skjerm. Kommer alltid nye baner som er laget av ganske kreative personer. Men kan bli litt rotete når alle prøver å hoppe til en plass samtidig. Garantert latterkrampe Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det er Pes LBP og Rock band 2 det går i her iallefall! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Guitar Hero III (2) og World Tour (4) Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det er Pes LBP og Rock band 2 det går i her iallefall! Ehhh... Rock Band 2 er enda ikke kommet til PS3 desverrre :unsure: Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Da var det rart jeg har eid det siden november.. :unsure: Har kommet ut over dammen, så er bare å ta en tur innom ebay eller vgp.ca å bestille! vet ikke om det går å få alle sangene fra en norsk rb plate over til amerikansk rock band 2, men det problemet slapp jeg heldigvis å tenke på, da jeg hadde kjøpt rock band 1 lenge før det kom hit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå