Lakus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette kommer på PS3 også. MS betaler for ekslusivitet i en viss periode. Blir veldig overrasket om så ikke skjer. Kort og godt: Nei. Microsoft betaler ikke 50 millioner for tidseksklusiver Lenke til kommentar
Lazore Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ikke hells agels aktig gjeng men selveste "The Lost" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Og når skulle pc-versionen komme da? *sukk* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er X360 eksklusivt, men det kan vel hende det dukker opp på PC også om noen måneder. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Denne pakken og den neste pakken kommer aldri til PS3 så sant ikke Sony legger 50 millioner på bordet til Gates som jeg tviler på att det selskapet har økonomisk ryggrad til akkuratt nå. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Det ville vært snodig om det ble gitt ut et spill på PS3 som Microsoft har betalt utviklingskostandene for ja Endret 17. februar 2009 av Norse Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 bare idiotisk å legge ut episodene ekslusivt til xbox, du lar de som har det på pc og xbox få episodene og, de kunne jo like så godt sagt "likte dere spillet, kjøp en konsoll dere egentlig ikke vil ha så lar vi dere spiller mer av det". nei visst du først skal gi ut et spill på alle de konsollene så skal du gi ut alt av inholde til de og, ikke sitte å få folk til å kjøpe xbox for å spille det. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 bare idiotisk å legge ut episodene ekslusivt til xbox, du lar de som har det på pc og xbox få episodene og, de kunne jo like så godt sagt "likte dere spillet, kjøp en konsoll dere egentlig ikke vil ha så lar vi dere spiller mer av det". nei visst du først skal gi ut et spill på alle de konsollene så skal du gi ut alt av inholde til de og, ikke sitte å få folk til å kjøpe xbox for å spille det. Men hvorfor skal de gi ut bestemt innhold til alle versjoner når Microsoft i bunn og grunn har finansiert hele ekstrainnholdet? Prøv å se det fra en annen synsvinkel ut ifra denne påstanden: Om ikke Microsoft hadde lagt 50 millioner dollar på bordet, hadde ikke dette innholdet eksistert i det hele tatt. Håper du ser logikken i setningen over kontra din egen frustrasjon. Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 bare idiotisk å legge ut episodene ekslusivt til xbox, du lar de som har det på pc og xbox få episodene og, de kunne jo like så godt sagt "likte dere spillet, kjøp en konsoll dere egentlig ikke vil ha så lar vi dere spiller mer av det". nei visst du først skal gi ut et spill på alle de konsollene så skal du gi ut alt av inholde til de og, ikke sitte å få folk til å kjøpe xbox for å spille det. Men hvorfor skal de gi ut bestemt innhold til alle versjoner når Microsoft i bunn og grunn har finansiert hele ekstrainnholdet? Prøv å se det fra en annen synsvinkel ut ifra denne påstanden: Om ikke Microsoft hadde lagt 50 millioner dollar på bordet, hadde ikke dette innholdet eksistert i det hele tatt. Håper du ser logikken i setningen over kontra din egen frustrasjon. What he said. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 bare idiotisk å legge ut episodene ekslusivt til xbox, du lar de som har det på pc og xbox få episodene og, de kunne jo like så godt sagt "likte dere spillet, kjøp en konsoll dere egentlig ikke vil ha så lar vi dere spiller mer av det". nei visst du først skal gi ut et spill på alle de konsollene så skal du gi ut alt av inholde til de og, ikke sitte å få folk til å kjøpe xbox for å spille det. Men hvorfor skal de gi ut bestemt innhold til alle versjoner når Microsoft i bunn og grunn har finansiert hele ekstrainnholdet? Prøv å se det fra en annen synsvinkel ut ifra denne påstanden: Om ikke Microsoft hadde lagt 50 millioner dollar på bordet, hadde ikke dette innholdet eksistert i det hele tatt. Håper du ser logikken i setningen over kontra din egen frustrasjon. det vet eg godt de har gjort, men eg vet også godt at rockstar har nok penger til at de kunne laget den uten noen ting fra microsoft, de er veldig suksess rike vettu Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 det vet eg godt de har gjort, men eg vet også godt at rockstar har nok penger til at de kunne laget den uten noen ting fra microsoft, de er veldig suksess rike vettu Ja, og derfor vil fremtidig innhold etter de to eksklusive episodene Microsoft har bestilt sannsynligvis komme til alle formater. Legg spesielt merke til delen i kursiv. Lenke til kommentar
J4gz3ro Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Beste spenna jeg har brukt på lenge Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 det vet eg godt de har gjort, men eg vet også godt at rockstar har nok penger til at de kunne laget den uten noen ting fra microsoft, de er veldig suksess rike vettu Ja, og derfor vil fremtidig innhold etter de to eksklusive episodene Microsoft har bestilt sannsynligvis komme til alle formater. Legg spesielt merke til delen i kursiv. ja det har eg og fått med meg, men det var da virkelig isje poenget her hellar, men samma kan det være. spillet er som det er og at de gjør det på en idiotisk måte får så være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå