Joachim_F Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 The Lost and the Damned har blitt lansert på Xbox Live Marketplace. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Historien varer sikkert i 8-12 timer, men gleder meg til å se hvordan det blir med bedre motorsykler i LC's gater! Får ikke prøvd det før på kveldinga, men da skal det GTA'es akkurat som 29 April ifjor! Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) holder på å laste ned nå får prøve den litt seinare. edit:har prøvt litt nå prøvt litt og må si at den nye race moden med bats eg genial. Endret 17. februar 2009 av Morten_H Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er det vits i og kjøpe om man ikkje er ferdig med storyen i gta 4 fra før? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Absolutt! Men, gjør deg opp en mening om du liker spillet eller ikke før du gjør det. Det er tross alt GTA IV, bare mer. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Er det vits i og kjøpe om man ikkje er ferdig med storyen i gta 4 fra før? Den følger en ny hovedperson med en egen historie, så jeg tror ikke det har så mye å si om du er ferdig med standardhistorien eller ikke. Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg bare venter på at PS3-eiere skal rasere tråden. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg ser det på Live, men får ikke lastet ned. Sier at det ikke er tilgjengelig i mitt område. Mitt område er vel samme som Norges, regner jeg med, selv om jeg er i Skottland for tiden. Noen andre som har problemer? Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gleder meg til boxen min er tilbake fra ferie i Tyskland ... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 1600 poeng? Kjipt at jeg har 1500 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Angrer sterk på at jeg kjøpte det til PS3 nå, ja. Fikk det 200-300kr billigere enn til 360, så der og da var valget enkelt. Men når jeg kom hjem og hadde spilt noen timer, kom jeg på at ekspansjonen ikke kom til PS3... vurderer nå kraftig å skaffe meg det til 360 også, men vil først vite om det er noe bra. EDIT: Men jeg får vel drøye litt til, den kan jo komme ut på PS3 også Endret 17. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 "The Lost and the Damned er (for øyeblikket) kun tilgjengelig for Xbox 360-versjonen" Hva betyr dette? jeg har enda ikke lest noen plass at det er 100% sikkert at det kommer til PS3, er det PC du mener eller er det bare spekulasjoner? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette kommer på PS3 også. MS betaler for ekslusivitet i en viss periode. Blir veldig overrasket om så ikke skjer. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 er det ikke blitt sagt 360 ONLY da ? skal huske og ha hørt det hver gang jeg har lest om TLAD. håper iallefall det Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Mmm, særdeles ytterst absolutt maximarius skeptisk på at de to episodene noengang blir å finne veien til PS3. Kjøpte meg nettopp The Lost and Damned, i tro om at jeg kanskje var så lur at jeg klarte å starte spillet uten GTA IV - men neida Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor håper du det? Vil du ikke at folk med PS3 skal kunne spille det? Lenke til kommentar
Forked Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg mener også å ha lest at det er 360 only.. og det kommer vel to DLCer til? GTA4 koster £18 på play.com :-) direkte link Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor håper du det? Vil du ikke at folk med PS3 skal kunne spille det? The xbox fanboy dream he has.<_< Uansett, moro at jeg lånte bort spillet til noen som dro på ferie akkurat nå :rolleyes: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det har vel ikke kommet noen indikasjoner på at utvidelsen skal komme på PS3, bare løse rykter. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Rockstar har vel sagt at disse to episoder forblir eksklusive for Xbox 360, men at fremtidige episoder vil komme på PlayStation 3. PS! Litt dumt å hinte om at det ikke er eksklusivt i artikkelen da ingen partner noen gang har nevnt at det vil være en sannsynlighet for at det kommer ut på PS3. Dette gjør bare sitt til at folk blir enda mer forvirret rundt dette. Det går jo nesten ikke en dag uten at noen spør om The Lost and Damned kommer til PS3? Det er nettopp på grunn av slike artikler som dette at folk blir forvirret og spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå