LarZen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Driver å lager mitt første adventure spill nå som heter Rød Sorg som er et horror/adventure spill. Startet idag så er ikke kommet så langt men tenkte å poste det her når jeg er ferdig. Det er et kort spill så en blir nok fort ferdig med å spille det men det er mitt første så det blir litt så som så..hehe. Blir en blanding av ekte bilder og noe tegning..så ikke noe fullverdig ingame engine for å si det slik....hehe! Det handler om at du har vært på tur og kommer hjem til din samboer men noe er galt....ingen hjemme og tegn til kamp inne i huset. For vær lede tråd du finner så kommer du et skritt nærmere den grufulle sannheten...mohaaa! Her er åpnings bildet og et av huset. Kommer med litt mer info når jeg nærmer meg slutten, og selvf poste spillet her så dere kan teste Endret 17. februar 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
spamkua_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ser jo kult ut dette da, faktisk kan det å bruke ekte bilder gjøre spillet enda mer kreeepy... Stå på gleder meg til å prøve det. Er det Adventure game studio du bruker? Lenke til kommentar
WoIferey Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Høres kult ut.. blir det et click 'n point type spill? Hva bruker du til å lage det? =) Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg antar det er point & click? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Bruker Adventure Maker ja så det blir et point & click spill, en gratis versjon med begrensninger kan lastes ned her Blir nok litt så som så spillet..hehe. Men må si det er artig å sitte å sette det samens...tenke på diverse puzzles som kan fungere bra osv. Endret 17. februar 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Og man mistenker ikke att dame har dratt ut med noen venniner eller noe? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Og man mistenker ikke att dame har dratt ut med noen venniner eller noe? Nei...som jeg skrev så er det tegn til kamp og samboeren din er borte. Akkurat hva slags tegn det er sviver bare oppe i hode så langt. Idag har jeg lagt til noen flere sener og lyder til dette, brukte en evighet på å få en nøkkel som skulle være i inventory til å være gjennomsiktig rundt kantene...ente opp med å bruke Paraben's Icon Builder...funka som ei kule Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) AH, Jeg leste IKKE tegn til noen kamp. Endret 17. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Et par nye bilder! Inventory systemet er på plass og lys effekter til lommelykt er oppe å går Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Bra grafikk, hvilken motor bruker du? RealLife2? Uansett, virket artig dette Skal prøve det når du er ferdig. EDIT: Hvis jeg tør, såklart. Endret 21. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Bra grafikk, hvilken motor bruker du? RealLife2? Uansett, virket artig dette Skal prøve det når du er ferdig. EDIT: Hvis jeg tør, såklart. Hehe, super realistisk gfx Men morro å surre med..selv om det er rimelig simpelt..hehe. Kommer til å legge link ut her når jeg er ferdig Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Holder faktisk på med et spill nå med AM. Blir jo bare tull da Man møter Castro og Marcus Fenix^^ Menmen det er jo litt artig men det blir ikke noe seriøst. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Holder faktisk på med et spill nå med AM. Blir jo bare tull da Man møter Castro og Marcus Fenix^^ Menmen det er jo litt artig men det blir ikke noe seriøst. Gjør du? Du får holde oss oppdatert og vise oss spillet når du er klar! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Lol, spillet er ferdig ^^ Ble faktisk helt fint hvis man ser bort i fra at storyen ikke eksisterer og at det bare er tull. Menmen dere kan jo få prøve hvis dere vil. EDIT: Er det mulig å dele det med dere? EDIT2: Har oppdaget mange bugs Endret 22. februar 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Lol, spillet er ferdig ^^ Ble faktisk helt fint hvis man ser bort i fra at storyen ikke eksisterer og at det bare er tull. Menmen dere kan jo få prøve hvis dere vil. EDIT: Er det mulig å dele det med dere? EDIT2: Har oppdaget mange bugs For å dele det må en nesten ha fullversjonen av programmet...ellers så er det endel funksjoner som ikke vil fungere. Du kan velge å lagre det under Create Package For Distrubution..men da må andre som skal teste det ha Adventure Maker installert. Jeg har fullversjonen nå og det er verdt pengene altså...når jeg er ferdig så kan jeg velge litt hvordan installasjons prosessen skal være alt ifra å kjøre ifra cd/dvd til rein *exe install fil osv Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva koster fullversjonen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Hva koster fullversjonen? Ca 550kr for en license for privat bruk, du kan da dele spillene dine med hvem du vil men kan ikke ta betalt for spillet. Om du skal selge så må du kjøpe en annen license... Om du kjøper det så får du en mail med informasjon og et serienummer for å låse opp programmet til fullversjon. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er du ferdig eller? Lenge siden sist Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Er du ferdig eller? Lenge siden sist Nei er ikke det, surret med litt andre ting så har ikke fått brukt så mye tid på dette. Men regner med å komme igang igjen nå snart Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fortsatt lenge til du er ferdig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå