Erik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Mhm ... Vi får se. Du må jo joine Kan ikke sitte hjemme da Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som har noen fine websider for å lære seg poker? Gjerne på norsk. Når jeg mener lære poker så mener jeg helt fra bunnen av. Nytter ikke for meg å lese sånt som "Ja, så får man riverkort, så better man på flop, bla bla" _ HELT BASIC! _ Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Her er en fin forklaring på Texas Hold'em, som jeg tror de fleste på nett spiller: Texas Hold'Em Guide Er bare å søke på Google, så finner du flere forskjellige sider som kan hjelpe deg Håper du fikk svar på det du lurte på, og lykke til med pokerspillingen! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som har noen fine websider for å lære seg poker? Gjerne på norsk. Når jeg mener lære poker så mener jeg helt fra bunnen av. Nytter ikke for meg å lese sånt som "Ja, så får man riverkort, så better man på flop, bla bla" _ HELT BASIC! _ For å hjelpe deg litt. Her er en poker klient. Dvs et "chatterom der du spiller poker. Både med og uten penger. Denne er annbefalt av div poker spillere den har en egen opplæringsdel på norsk så vidt jeg har forstådt. Jeg har ikke testet den selv da jeg spill er mye på partypoker og pokerstars. Men her er det fult mulig å spille poker uten å bruke penger på det. De fleste poker sider har en slik funksjon men alle kommer ikke på norsk! Uansett så håper jeg du får nok hjelp til å forstå basic og lære deg spillet. Everest poker Lenke til kommentar
primlars Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) spiller poker på facebook og ser på WPT på Tv. "Poker by the book" som gikk på søndag var artig. hehe Ikke helt klar for og bruke penger enda, spiller knapt nok lotto så.. hehe Endret 24. mars 2009 av primlars Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg spilte et lite cash game i kveld med minimum buy-in 100 kr. Jeg var nede i fattige 11,50 før jeg spilte meg heroisk opp til 210,- Deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå