Exinic Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) I forsøk på å få lyden tilbake tok jeg å tilbakestilte alle innstillingene på min PS3, og dette førte igjen til at den trådløse internett-tilkoblingen jeg hadde ble fjernet. Er denne jeg nå har problemer med å konfigurere igjen. Får opp en DNS-feil(80710102) når jeg skriver inn innstillingene manuelt, og PS3en klarer ikke skaffe seg IP når jeg prøver på automatisk. Noen som hva jeg gjør feil? Bilder av oppsettet : Manuelt, dns fått fra cmd -> ipconfig. Har også prøvd andre dns adresser som har virket for andre( typ: 208.67.222.222, 208.67.220.220) Resultat fra forbindelsesjekk: På automatiske instillinger: Resultat fra forbindelsesjekk: Sikkert ikke så veldig bra forklart, men håper dere forstår hva jeg mener. Endret 17. februar 2009 av exinic Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Når det skjedde ringte jeg internettleverandør (Min er Tussa).... Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Mulig det kan være en løsning, men det virket helt perfekt før jeg tilbakestilte instillingene.. Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Har funnet ut at det funker vis jeg tar bort all form for sikkerhet på routeren, men kan ikke ha det som en permanent løsning. Noen som har peiling på hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå